اخبار داغ

در کمتر از یک هفته

دومین مقام ارشد پنتاگون در کمتر از یک هفته اعلام کناره‌گیری کرد

دومین مقام ارشد پنتاگون در کمتر از یک هفته اعلام کناره‌گیری کرد
معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آمادگی و کارکنان با اعلام کناره‌گیری از سمت خود دومین مقام ارشد پنتاگون است که در کمتر از یک هفته از وزارت دفاع آمریکا کناره‌گیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جیمی استوارت» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آمادگی و کارکنان پنتاگون روز جمعه کناره‌گیری از سمت خود را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در حالی که اندکی بیش از یک سال در این پست حضور داشته دومین مقام ارشد پنتاگون به شمار می‌آید که در کمتر از یک هفته از سمت خود اعلام کناره‌گیری می‌کند.

,

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز من استعفای جیمی استوارت را که به وظایف خود تحت معاونت وزارت دفاع در امور آمادی و پرسنل عمل می‌کرد،‌پذیرفتم.»

,

وزیر دفاع آمریکا به دلیل کناره‌گیری استوارت از پست خود هیچگونه اشاره‌ای نکرد.

,

استوارت از اکتبر 2018 به عنوان دستیار وزارت دفاع در امور نیروی انسانی و نیروهای ذخیر مورد تایید قرار گرفت و از آن پس در سمت معاونت وزارت دفاع فعالیت داشته است.

,

بر اساس بیانیه وزیر دفاع آمریکا، ‌«ماتیو دونوان» معاون نیروی هوایی وزارت دفاع، سرپرستی معاونت آمادگی و کارکنان وزارت دفاع آمریکا را بر عهده خواهد داشت.

,

خبر استفعای استوارت تنها یک روز پس از آن منتشر می‌شود که پنتاگون تایید کرد که «رندال شریور» دستیار وزارت دفاع در امور آسیا اقیانوسیه از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. وی از ژانویه 2018 در این پست فعالیت داشته است.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه