اخبار داغ

دبیر شورای نیروهای انقلابی استان کرمان:

پیروزی در سایه وحدت و همدلی، رویکرد شورای نیروهای انقلابی است

پیروزی در سایه وحدت و همدلی، رویکرد شورای نیروهای انقلابی است
دبیر شورای نیروهای انقلابی استان کرمان گفت: شورای نیروهای انقلابی معتقد است که وحدت و همدلی رمز پیروزی است و همگان تلاش خود را در جهت رسیدن به وحدت به کار خواهند برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین صابری دبیر شورای نیروهای انقلابی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به فرآیند ثبت نام کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها داغ ترین اخبار، مربوط به انتخابات است که برخی احساس تکلیف کرده اند که به منظور خدمت وارد عرصه انتخابات مجلس شودند و برخی دیگر بنا به احساس تکلیف در این راستا حضور پیدا نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در روز اول ثبت نام و بیان اینکه افرادی می توانستند داوطلب شوند که حداقل شرایط قانونی اعلام شده را داشته باشند ، تصریح کرد: هر چند شرایط اعلام شده برای این مسئولیت حداقلی است و ضرورت دارد که قانون مربوطه بازنگری شود و گرنه ورود 16 هزار نفر برای کسب 290 کرسی نمایندگی زیاد است.

,

دبیر شورای نیروهای انقلابی استان کرمان تأکید کرد: معتقدیم که حرف نهایی را مردم می زنند و آنان با رأی آگاهانه خود از میان افراد صالح، اصلح را انتخاب خواهند کرد.

,

صابری ادامه داد: شورای نیروهای انقلابی معتقد است که وحدت و همدلی رمز پیروزی است و همگان تلاش خود را در جهت رسیدن به وحدت به کار خواهند برد؛ اکثر حوزه‌های انتخابی استان کرمان یک کرسی در مجلس دارند بنابراین با وحدت و همدلی باید یک نفر را انتخاب کرد.

,

وی ابراز کرد: شورای نیروهای انقلابی استان کرمان به هیچ عنوان در ارتباط با حوزه های انتخابیه و شهرستان ها در عرصه انتخاب افراد ورود پیدا نمی کند؛ بلکه مجمع عمومی شهرستان ها که از میان هزاران نفر از انقلاب های شهرستان انتخاب شده‌اند؛ کار بررسی، ارزیابی و تشخیص فرد با بالاترین رأی را انجام و به شهرستان معرفی می نماید.

,

دبیر شورای نیروهای انقلابی استان کرمان با بیان اینکه رأی آگاهانه مردم است که کرسی نشین بهارستان را معین می کند، عنوان کرد: بنابراین در تمامی حوزه های انتخابیه مجمع عمومی شهرستان، شورای شهرستان های تابعه و شورای حوزه انتخابی است که با اعمال شرایط قانونی و شاخص‌های تعیین شده برای کاندید های انقلابی، افراد را به جامعه معرفی می‌نمایند.

,

صابری افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان صرفاً کار هماهنگی، تلاش در جهت وحدت، همدلی و هم افزایی حوزه‌ها را انجام می‌دهد تا با وحدت ایجاد شده کاندیدای برتر با رأی بالای مردم به مجلس راه یابند.

,

وی ضمن دعوت از عموم مردم انقلابی استان کرمان برای شرکت در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حساس کشور و ضرورت تشکیل مجلس انقلابی، با مطالعه عمیق و دقیق و در صورت ضرورت مشورت با امناء و بزرگان دوم اسفند به قصد قربت، با نظمی انقلابی و تعهد اسلامی در پای صندوق‌های رأی حاضر و با رأی انقلابی خود تیری به قلب دشمن زده و با انتخابی آگاهانه در تشکیل مجلس انقلابی دِین خود را ادا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه