اخبار داغ

در پی اصلاح قیمت نرخ بنزین صورت گرفت؛

صدور مجوز ایجاد 15 ایستگاه CNG جدید در سیستان وبلوچستان

صدور مجوز ایجاد 15 ایستگاه CNG جدید در سیستان وبلوچستان
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از صدور مجوز ایجاد 15 ایستگاه سی ان جی جدید در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی در گفت وگو با عصرهامون گفت: سیستان وبلوچستان یکی از استان هایی محسوب می شود در حوزه دارا بودن ایستگاه های سی ان جی شرایط مناسبی ندارد و تنها دو ایستگاه در تمام شهرستان های استان وجود دارد که ضرورت داشت این تعداد افزایش یابد.
 
وی ادامه داد: اصلاح و در پی آن افزایش قیمت بنزین نیز مزید بر علت شد تا این موضوع با سرعت بیشتری پیگیری شود که در نهایت مجوز راه اندازی 15 ایستگاه سی ان جی جدید در استان از سوی وزارت نفت صادر شد.
 
وی تاکید کرد: این مجوزها مربوط به شهرستان های زابل، خاش، ایرانشهر و زاهدان است که در صورت تمایل بخش خصوصی برای مشارکت در این امر همکاری های لازم با سرمایه گذاران در چارچوب قانون انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,

دبیر قرارگاه سوخت استان تصریح کرد: در این استان با توجه به پهناوربودن و بعد مسافتی که دارد تنها دو جایگاه سوخت در زاهدان و ایرانشهر وجود دارد که بسیار اندک بوده و پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

,

وی ادامه داد: پس از افزایش قیمت بنزین بسیاری از مردم به سمت گازسوز کردن خودروهای خود روی آورده اند که در همین راستا مقرر شد تا جایگاه گاز زاهدان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری به مردم خدمت رسانی کند.

,

به گفته محبی؛ یکی دیگر از مباحثی که در این حوزه مطرح شد افزایش جایگاه های سوخت بود که این مساله نیز به تائید وزارت نفت رسیده و اقدامات لازم برای افزودن تعداد این جایگاه ها در شهرستان های مورد نظر انجام شده است تا شهروندان و مسافران بتوانند به راحتی سوخت مورد نیاز خودروهای خود را تهیه کنند.

,

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تاکید کرد: با سلسله اقدامات نظارتی و عملیاتی که با همکاری همه دستگاه های مسئول در حال انجام است قصد داریم تا ریسک قاچاق سوخت در استان را افزایش دهیم و شرایط را به گونه پیش ببریم که قاچاق فرآورده های نفتی صرفه اقتصادی برای افراد نداشته باشد و این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه