اخبار داغ

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

معرفی ۱۵ طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو

معرفی ۱۵ طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از معرفی ۱۵ طرح گردشگری استان به سرمایه گذاران و کشورهای عضو اکو برای سرمایه گذاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اصغر رشنو صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های کیش سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور فعال استان کرمانشاه و ۶ استان دیگر، سفرا و نمایندگان اعضا اکو و مناطق آزاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و سمپوزیوم ها در حوزه گردشگری یکی از خلاءهایی بود که همیشه جای خالی آن درک می‌شد و برگزاری این چنین رویدادهایی می‌تواند کمکی در حوزه گردشگری منطقه و بین الملل باشد.

,

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه هدف از حضور کرمانشاه در این سمپوزیوم را معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم در حوزه های مختلف عنوان کرد.

,

این مسئول گفت: کرمانشاه به عنوان پایتخت اکوتوریسم روستایی در سال ۲۰۲۰، توسعه اقامتگاههای بومگردی، تبدیل کرمانشاه از معبر گردشگری به مقصد گردشگری، توسعه گردشگری آبی در پیرامون سدها، کریدور گردشگری حدفاصل بیستون و طاق بستان و بیان موانع سرمایه گذاری در استان در تالار گفتگوی این سمپوزیوم برای اعضا تشریح شد.

,

رشنو با بیان اینکه غرفه کرمانشاه توانست در این سمپوزیوم لوح تقدیر و برتر دریافت کند، افزود: معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این غرفه بازدید و ابراز رضایت و قدردانی کرد.

,

وی گفت: اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست و در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی موضوع گردشگری و جذب توریسم آن هم توریسم خارجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه