اخبار داغ

ورود دستگاه قضایی به موضوع تردد شترهای سرگردان؛

دستور فوری جمع آوری و هویت گذاری احشام در هرمزگان صادر شد

دستور فوری جمع آوری و هویت گذاری احشام در هرمزگان صادر شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در پی مخاطرات ناشی از تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی استان و بروز حوادث ناگوار،دستورات فوری جهت جمع آوری و هویت گذاری این احشام به دستگاه های مسئول صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز،علی صالحی،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، ساماندهی به وضعیت تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی را از مهمترین مصادیق احقاق حقوق عامه عنوان کرد و رسیدگی قانونی به مطالبات عمومی را اولویت مسئولین قضایی برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:صنعت شترداری در استان هرمزگان با توجه به برخورداری از موقعیت بسیار مناسب و مساعد جهت پرورش، دارای مزیت‌های اقتصادی فراوانی است ولی متأسفانه در سال‌های اخیر رهاسازی و سرگردانی  این احشام باعث بروز حوادث دلخراش جاده‌ای برای مردم شده است.

,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بر ضرورت تشریک مساعی و هم افزایی همه دستگاه‌ها به منظور ساماندهی به وضعیت شترهای سرگردان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم استان تأکید کرد.

,

صالحی تصریح کرد: در پی مخاطرات ناشی از تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی استان و بروز حوادث ناگوار، به منظور صیانت از حقوق عامه و با مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان، دستورات فوری جهت جمع آوری و هویت گذاری این احشام به دستگاه های مسؤول از جمله اداره کل جهاد کشاورزی استان هرمزگان صادر شد.

,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در صورت استنکاف مالکین از جمع آوری و هویت گذاری شترهای خود، نسبت به برخورد قانونی و توقیف و ضبط احشام رها شده و بلاصاحب اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه