اخبار داغ

فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛

کشف بیش از 41 کیلوگرم ماده مخدر از سواری پراید

کشف بیش از 41 کیلوگرم ماده مخدر از سواری پراید
فرمانده انتظامی گچساران از کشف 41 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب سرهنگ سید محمد موسوی، فرمانده انتظامی گچساران در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی سواری پراید وانت به رانندگی شخصی با هویت معلوم مظنون شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی موفق به توقیف و در بازرسی ازخودروی 41 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک بود کشف و ضبط،1 نفر قاچاقچی  با هویت معلوم دستگیروبه یگان انتظامی دلالت داده شدند.

,

فرمانده انتظامی گچساران اظهارکرد:پرونده ای در این خصوص تشکیل ،متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

,

وی در پایان ازعزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر دادوتصریح کرد :مردم و همشهریان عزیزبایدپلیس رادرتامین امنیت جامعه یاری نمایندو اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن110به نیروی انتظامی اطلاع دهند

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه