اخبار داغ

هشتگ "کارگران_شهرداری" تِرند یک توییتر فارسی شد

هشتگ "کارگران_شهرداری" تِرند یک توییتر فارسی شد
کاربران فضای مجازی در استان قزوین، مطالبه‌گر رسیدگی و بازگشت حقوق کارگران شهرداری چندین شهرستان استان بودند که هشتگ "کارگران_شهرداری" تِرند یک توییتر فارسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ کارگران خدمات شهری تعدادی از شهرداری‌های شهرستان‌های استان قزوین چند ماهی است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند؛ و همین امر مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

در شرایط نامطلوب اقتصادی که مردم را با سختی مواجه کرده و رفاه روزمره آنها را دچار ناهمواری‎‌هایی نموده است برخی از اقشار از جمله قشر عزتمند و زحمتکش کارگران شهرداری براساس معوقات حقوقی چندماه و عدم واریز بیمه و غیره که در ماه‌های اخیر رخ داده است با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند که امرار معاش روزمره زندگی‌شان در تنگنا قرار گرفته است.

,

بدون شک در شرایطی که تاخیر و دیرکرد واریز حقوق یک ماه افراد را با مشکل روبرو می کند؛ عدم دریافت چندین ماه حقوق زمینه ایجاد مشکلات فراوانی را در زندگی افراد فراهم می‌سازد؛ لذا این قشر از جامعه از مسئولان استانی خواستار رسیدگی به حقوق خود شدند.

,

در این راستا کاربران فضای مجازی در استان قزوین، مطالبه گر رسیدگی و بازگشت حقوق کارگران شهرداری چندین شهرستان استان بودند که هشتگ "کارگران_شهرداری" تِرند شد.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه