اخبار داغ

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

پایان دوران بزن و در رو شعار نیست، واقعیت نظامی است

پایان دوران بزن و در رو شعار نیست، واقعیت نظامی است
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ها پیش رهبری فرمودند که دوران بزن و در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند ده‌ها تا می خورد؛ این شعار و عملیات روانی نیست و واقعیت امروز نظامی ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ اقتدار نظامی به خودکفایی کامل رسیده است و قدرت بازدارندگی بسیار بالایی در این حوزه داریم، این را دشمن تجربه کرده، فهمیده و به آن اهمیت می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: واقعیت این است که دشمن بارها یک میدان تست را باز کرده تا اقتدار ما را امتحان کند و به خوبی این را تجربه کرده و می داند که قادر به رو در رو شدن نظامی با جمهوری اسلامی نیست، دلیل آن را هم سال ها پیش رهبری فرمودند که دوران بزن و در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند ده ها تا می خورد؛ این شعار و عملیات روانی نیست و واقعیت امروز نظامی ماست.

,

وی افزود: ما هیچ وابستگی خارجی به دشمن در حوزه های دفاعی و نظامی نداریم؛ همچنین کمبودی هم در این حوزه ها نداریم و هر چه را هم بخواهیم می توانیم تولید کنیم.

,

سردار شکارچی خاطر نشان کرد: دشمن به ناکامی رسیده و نتوانسته در حوزه فشار نظامی و استفاده از زور که در برخی از کشورهایی که ضعیف بودند به کار گرفته و موفق هم نبود، کاری پیش ببرد و به این نتیجه رسیده که از راه جنگ نرم ناکامی های خود را جبران کند.

,

وی تصریح کرد: دشمن جنگ نرم را خیلی جدی گرفته و با همه ظرفیت خود به میدان آمده و یک هجوم همه جانبه وارد می کند، از همه ظرفیت های بین المللی و منطقه ای و داخلی و با استفاده از نفوذی های خود می خواهد حداکثر بهره برداری را داشته باشد و این زنگ خطری برای مردم ماست.

,

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: مردمی که سال ها در مقابل دشمن ایستادند و استقلال خود را حفظ کردند و به خودکفایی زیادی در عرصه های مختلف رسیدند، امروز در مقابل یک جنگ شناختی، ادراکی و رسانه ای و در مجموع یک جنگ نرم قرار گرفتند که اگر ما با هوشمندی و هوشیاری کامل در این حوزه ورود پیدا نکنیم آسیب می بینیم.

,

سردار شکارچی ادامه داد: واقعیت امر این است که دو کار اساسی را باید در این حوزه انجام دهیم؛ یکی این که ابتکار عمل را از دست دشمن بگیریم که ذهن و درک اندیشه مردم را مدیریت نکند و دوم این که ما کار هجومی علیه دشمن انجام دهیم و ظرفیت های بسیاری زیادی در این زمینه داریم.

,

وی گفت: آگاه سازی و مدیریت افکار عمومی باید به خوبی از سوی رسانه ها انجام شود، البته ظرفیت های نرم خوبی داریم و بزرگترین آن ها بسیج است؛ باید آمادگی لازم به وجود بیاید و هجوم خوبی به دشمن وارد کنیم تا در این عرصه هم ناکام بمانند.

,

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اعلام کرد: پیش بینی می کنیم دشمن در این میدان هم شکست خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه