اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی خبر داد؛

کاهش ۶/۸ درصدی ولادت در هشت‌ماهه نخست امسال

کاهش ۶/۸ درصدی ولادت در هشت‌ماهه نخست امسال
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی از ثبت 10 هزار و 329 واقعه ولادت طی هشت ماهه نخست سال 1398 در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این تعداد ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6.8 درصد کاهش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی‌نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری 10 هزار و 329 ولادت در خراسان شمالی به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از مجموع موالید ثبت شده در استان 5 هزار و 396 را پسران و 4 هزار و 933 را دختران شامل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی زاهدی‌نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک,  با بیان اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری 10 هزار و 329 ولادت در خراسان شمالی به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از مجموع موالید ثبت شده در استان 5 هزار و 396 را پسران و 4 هزار و 933 را دختران شامل می شوند.,

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی ادامه داد: در مقایسه تعداد ولادت های هشت ماهه امسال با سال گذشته 6.8 کاهش داشته است.

,

وی خاطر نشان کرد: آمار تفکیکی موالید ثبت شده بر حسب جنسیت نوزاد، در این مدت  109 بوده و این رقم بدان معناست کـه بـه ازای هـر 100 ولادت دختـر 109 ولادت پسـر در اسـتان خراسـان شمالی به ثبت رسیده است .

,

این مقام مسئول با بیان اینکه از کل موالید ثبت شده 6 هـزار و 319 واقعه شهری و چهار هزار و 10 واقعه روستایی به ثبت رسیده است، گفت:  با توجه به جمعیت میان دوره ای استان، نرخ خام حاصل از ثبـت موالید در استان، 16.5 در هزار است.

,

وی در انتها یادآور شد:  براساس گزارش ولادت های ثبت شده برحسب گروه سنی مـادران، بیشـترین فراوانـی ولادت ثبت شده به گروه سنی 29-25  سال با تعداد دو هزار و 858 رویداد ولادت اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه