اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

شکست دشمن در گرو اجرای منظومه فکری رهبر انقلاب است

شکست دشمن در گرو اجرای منظومه فکری رهبر انقلاب است
یک کارشناس مسائل دینی و سیاسی با بیان اینکه شکست دشمن و پیروزی ما در گرو اجرای منظومه فکری رهبر انقلاب است گفت: وقتی می گویم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و راهبردهایی در منطقه به شکست می رسد یعنی در این حوزه ها منظومه فکری امامین انقلاب پیاده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با بیان اینکه در منظومه فکری امامین انقلاب هیچ تفاوتی وجود ندارد و اگر تفاوتی در ادبیات دیده می شود اقتضای زمان است اظهار داشت: رهبر انقلاب همان راه حضرت امام را ادامه می‌دهند و در خصوص راه و مسیر امام می فرمایند که هر گاه مردم از خط امام خارج شوند سیلی خواهند خورد و این نشان می‌دهد که مسیر رهبری و امام خمینی (ره) یکی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: راهبردها در نگاه امام و رهبری همان تشکیل تمدن نوین اسلامی است و در این منظومه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و امنیتی وظیفه اصلی و ثقل کلام رهبری و جهاد کبیر است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در تشریح مفهوم جهاد کبیر عنوان کرد: جهاد کبیر همان عدم اطاعت از دشمن در حوزه های مختلف است. در حوزه فرهنگی و سبک زندگی نباید از دشمن اطاع کنیم و این عدم اطاعت خودش جهاد کبیر است.

,

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه با این عدم اطاعت، می خواهیم تمدن سازی را انجام دهیم اظهار کرد: در نگاه امامین انقلاب اگر در پنج مرحله انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی موفق شدیم در واقع توانستیم بستر ظهور را فراهم کنیم.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقتدرانه و با صلابت چهل سال پیش آمده و در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است عنوان کرد: فتنه ۸۸ در طول هشت ماه جمع شد و فتنه ۹۶ در طول ۱۴ روز و فتنه ۹۸ که از نظر عمق و شدت و ابعاد قابل مقایسه با این فتنه های قبل این بود در دو روز جمع شد و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی علی رغم داشتن دشمن بزرگ و صف آرایی استکبار در حوزه امنیتی مقتدرانه عمل می کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تاکید کرد: وقتی می گویم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و راهبردهایی در منطقه به شکست می رسد یعنی در این حوزه ها منظومه فکری امامین انقلاب پیاده می‌شود. شکست دشمن و پیروزی ما در گرو اجرای منظومه فکری رهبر انقلاب است.

,

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وضعیت در سوریه به نفع جریان انقلاب است و دشمن بعد از جنگ سخت سراغ جنگ های نیابتی و جنگ های امنیتی آمده است گفت: در جنگ نیابتی و امنیتی هم به تعبیر رهبر انقلاب دشمن را عقب زدیم و این بیانگر صلابت و قدرت انقلاب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه