اخبار داغ

از ابتدای سال تاکنون؛

2940 مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان مهارت های شغلی را فراگرفتند

2940 مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان مهارت های شغلی را فراگرفتند
معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 2 هزار و 940 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در سطح استان، مهارت ها و دوره های آموزشی اشتغال را فراگرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان پودینه در گفت وگو با عصرهامون، گفت: این دوره های آموزشی در سرفصل آموزش های مقدماتی به 2 هزار و 940 نفر، مهارت آموزی به 770 نفر و پایدارسازی و توسعه طرح های اشتغال به 2 هزار و 170 نفر با تخصیص اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: برای برگزاری این دوره های آموزشی بالغ بر 600 میلیون میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

پودینه خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی 82 نفر از مددجویان این نهاد از طریق ارائه خدمات کاریابی در بنگاه های اقتصادی استان مشغول به کار شدند و 100 نفر نیز در دست اقدام داریم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همچنین از آمادگی این نهاد برای آموزش نیروی کار متناسب با نیاز کارفرما در استان خبر داد و گفت: کارفرمایانی که نیروهای کار موردنیاز خود را از بین مددجویان آموزش دیده این نهاد تأمین کنند می توانند از تسهیلات بدون بهره تا سقف 50 میلیون تومان بهره مند شوند؛ علاوه بر این، به مدت 2 سال از بسته تشویقی این نهاد در قالب پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از این نهاد استفاده کنند.

وی آموزش های کاربردی و بازار محور را لازمه‌ اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: ایجاد و افزایش سطح دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان از طریق آموزش های مقدماتی، مهارت آموزی، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه‌ای، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی، به منظور کاریابی و بالا بردن بازدهی طرح های اشتغال، زمینه‌ اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان را فراهم می سازد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه