اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات بروجرد خبر داد:

انصراف یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در بروجرد

انصراف یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در بروجرد
رئیس ستاد انتخابات بروجرد بابیان اینکه یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در بروجرد انصراف داد گفت: صلاحیت داوطلبان در مدت ۱۰روز مورد بررسی قرار گرفته و پس از استعلام در ۲۷آذرماه اعلام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بلوریان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ۷۵ کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ درصد خانم و ۸۸ درصد آقا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود:بعد از ثبت نام کاندیداها، بررسی صلاحیت ها آغاز شده که در روز گذشته یکی از کاندیداها انصراف خود را در این دوره از انتخابات اعلام کرد.

,

رئیس ستاد انتخابات بروجرد با اشاره به اینکه تعداد کاندیداها به ۷۴ نفر رسیده است عنوان کرد: افراد پس از انصراف نمی توانند دوباره انصراف خود را پس بگیرند و در حال حاضر کار بررسی صلاحیت ۷۴ کاندیدا در حال انجام است.

,

بلوریان تصریح کرد: با توجه به اینکه از شهرستان بروجرد دو نفر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، برای هر کرسی انتخابات حدود ۳۷ نفر ثبت نام کرده و با آرای مردم دو نفر راهی مجلس یازدهم می شوند؛ صلاحیت داوطلبان در مدت ۱۰روز مورد بررسی قرار گرفته و پس از استعلام در ۲۷آذرماه اعلام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه