اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد خبر داد؛

مه شدید در محور بروجرد – اراک/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند

مه شدید در محور بروجرد – اراک/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: در محور بروجرد - اراک مه‌گرفتگی شدیدی وجود دارد که رانندگان باید با داشتن تجهیزات و سرعت مطمئن در این محور حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به بارشها و شرایط جوی، مه غلیظی در محور بروجرد – اراک وجود دارد که سبب کاهش دید افقی شده و افق دید به کمتر از ۳۰متر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: روز گذشته شاهد بارش برف در محورها و گردنه‌های بروجرد بودیم که با تلاش نیروهای راهداری، تردد در همه محورهای بروجرد برقرار بوده و محوری بسته نشد.

,

رئیس اداره راهداری و نقل جاده ای بروجرد عنوان کرد:با توجه به مه شدید و لغزندگی جاده ها به همه رانندگان توصیه می شود حتما برای تردد در محورها و جاده ها، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و با سرعت مطمین در این محورها تردد کنند.

,

بهروز یاراحمدی رئیس اداره هواشناسی بروجرد نیز گفت: هم اکنون دمای هوا در بروجرد سه درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته ۲درجه سردتر شده است.

,

وی تصریح کرد: برای ۲۴ساعت آینده آسمانی ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار باران پیش بینی می شود اما فردا شب نیز سامانه ای وارد منطقه می شود که احتمال بارش باران پیش بینی می شود.

,

یاراحمدی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در بروجرد ۲میلیمتر بوده و بارش های سال زراعی به ۱۴۳میلیمتر رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه