اخبار داغ

از خواستن تا توانستن؛

معلولیت محدودیت نیست/ موفقیت‌های پی در پی معلولان اردلی

معلولیت محدودیت نیست/ موفقیت‌های پی در پی معلولان اردلی
بسیاری از معلولان که با محدودیت های بینایی، شنوایی، حرکتی، ذهنی و اعصاب و روان مواجه هستند توانسته اند اثبات کنند که معلولیت، محدویت نیست و بر همین اساس به موفقیت های بزرگی در زمینه های ورزشی، فرهنگی و هنری، تولیدی دست یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم میراحمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: یک هزار و 900 معلول در قالب  2300 خانوار در  شهرستان اردل از خدمات این اداره بهره مند هستند.
میر احمدی اظهار کرد: بسیاری از این معلولان که با محدودیت های بینایی، شنوایی، حرکتی، ذهنی و اعصاب و روان مواجه هستند توانسته اند اثبات کنند که معلولیت، محدویت نیست و بر همین اساس به موفقیت های بزرگی در زمینه های ورزشی، فرهنگی و هنری، تولیدی دست یافته اند.

وی با اشاره به اینکه  مهم زیبایی های ظاهری نیست تصریح کرد: آنچه بیش از همه اهمیت و ارزش والایی دارد زیبایی اخلاقی است و ما بکوشیم تا کاستی های اخلاقی خود را تصحیح کنیم وگرنه هرکس در نوع خود زیبایی های بسیاری دارد.
میر احمدی تاکید کرد: در واقع این اخلاق بوده که معیار سنجش خوب و بد و تفکیک این دو از هم است ، مهم ظاهر انسان ها نیست مهم درون انسان هاست.

به گزارش جهانبین نیوز؛ طی مراسمی با حضور مسئولین سه نفر از معلولان کارآفرین برتر بخش میانکوه شهرستان اردل در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر سرخون تجلیل شدند.

این معلولان در زمینه های دامپروری،قالی بافی،پرورش زنبور عسل و صنایع دستی کارآفرین برتر شناخته شده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, , جهانبین نیوز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه