اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

قدرت بسیج خواب را ازچشم دشمن ربوده است

قدرت بسیج خواب را ازچشم دشمن ربوده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت:استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه حضور با صلابت بسیجیان استوار است و دشمنان ما به واسطه حضور باشکوه مردم و بسیجیان در صحنه ها ذلیل و ناکام مانده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع بسیجیان شهرستان ایوان گفت:شما بسیجیان ادامه دهنده راه همان رزمندگانی هستید که درطول دوران دفاع مقدس با اراده مستحکم و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند ونگذاشتندیک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه امروز در شرایط پیچیده تری قرار داریم  اظهار کرد:درحوادث اخیر شاهد بودیم که دشمن با همنوا شدن با اغتشاش گران یک نطفه ناقص الخلقه ای را خلق کردکه محصول آن شدهمان خرابکاری هایی که رخ داد.

,

 

,

وی افزود: اما بصیرت وآگاهی وبیداری که در ملت ایران اسلامی وجود دارد نگذاشت  دشمنان ما به اهداف خودشان برسند و در کمتر ازدوروز بساط اغتشاش گران برچیده شد.

,

 

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام باتاکید براینکه ریشه بسیج در عاشورا است بیان کرد:بسیج یادگرفته است که نهراسدوبااراده وعزم راسخی که در بدنه بسیج وجود داشته است یاد گرفته است که در هر زمان و مکانی از یک آمادگی صد درصدی برخوردار باشد وسد محکمی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد:استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه حضور با صلابت بسیجیان استوار است و دشمنان ما به واسطه حضور باشکوه مردم و بسیجیان در صحنه ها ذلیل و ناکام مانده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه