اخبار داغ

در جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با امام‌جمعه مطرح شد؛

ملاک و میزان انتخابات نباید گروهی و طایفه‌ای باشد

ملاک و میزان انتخابات نباید گروهی و طایفه‌ای باشد
صبح امروز شنبه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، صبح امروز شنبه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند. مشروح خبرها به شرح ذیل است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

 

,

ملاک و میزان انتخابات نباید گروهی و طایفه‌ای باشد/ سنجیده انتخاب کنید

, ملاک و میزان انتخابات نباید گروهی و طایفه‌ای باشد/ سنجیده انتخاب کنید,

آیت الله مصطفی علما صبح امروز شنبه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم خدمتگذار خوبی برای نظام باشیم. یک عده قبل از انقلاب بر گردن ما حق دارند و زمینه سازی کردند و هم افرادی که اوایل انقلاب بودند و دفاع کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: همه اینها یک گوشه کار را گرفتند و بر گردن ما حق دارند از زم ان آیت الله مدرس، آیت الله کاشانی و فداییان اسلام و... همه برای برقراری حاکمیت اسلام تلاش کردند.

,

وی ادامه داد: زحمات زیادی برای این انقلاب کشیده شده است تا امروز کار به دست ما برسد خیلی از مسائل را پشت سر گذاشتیم ولی امروز به یاد نداریم و همه برای اعتلای کلمه «لا اله الا الله» بوده است.

,

آیت الله علما افزود: بعد از واقعه ۱۵ خرداد و آزادی امام راحل جمعی از دانشجویان خدمت ایشان رسیدند و امام راحل در آن دیدار فرمودند حزب حزب نشوید، قسمت قسمت نشوید بلکه همه ید واحده باشید.

,

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای مومن و متدین جمع شدند و این ائتلاف را تشکیل دادند که خیلی هم خوب است، همه با هم باشید و همه را دعوت کنید.

,

آیت الله علما با بیان اینکه حقیقتا مردم متدین و دلسوز هستند، تصریح کرد: مردم سرمایه های ما هستند، امام خمینی(ره) از ابتدا به مستضعفین و پابرهنگان توجه داشت.

,

وی عنوان کرد: سعی و تلاش ما این باشد که برای عامه مردم فکر و گفتمان امام و رهبری و نیز افراد مخلص و کسانی که در خدمت نظام و انقلاب هستند را ترویج کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برخی از نماینده ها با طایفه و گروهشان بالا می آیند و باید این را جا بیندازیم که ملاک ها و میزان ها مطرح است و آن چیزی که مطرح نیست طایفه و گروه است.

,

وعده‌های انتخاباتی باید در حد وظایف نمایندگان باشد

, وعده‌های انتخاباتی باید در حد وظایف نمایندگان باشد,

آیت الله علما ادامه داد: نمایندگان مجلس ۲ وظیفه اصلی قانون گذاری و نظارت را بر عهده دارند و کارشان آسفالت خیابانها و توقعاتی از این قبیل نیست و باید این را برای مردم روشن کنیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: باید مردم را روشن کنیم و فکرشان را بالا ببریم، برخی از مردم لوح فکری عمیقی ندراند لذا باید آنها را برای انتخاب افراد سالم صالح و ثابت قدم مهیا کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: چقدر استاندار، نماینده و مسئول داریم که وسط کار تغییر عقیده دادند و باید کسانی را که انتخاب می کنیم در فراز و نشیب ها ثابت قدم باشند و در این زمینه ملاک های رهبری را در نظر گیریم.

,

وی عنوان کرد: باید به وظیفه خود عمل کنیم و افراد صالح و شایسته را انتخاب کنیم و قوی وارد گود شویم هر چند ممکن است در گود خدشه ای هم به ما وارد شود اما باید به وظیفه خود عمل کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نباید ترسید و عاقلانه و پخته و نه احساسی و از روی خواسته های نفسانی درست عمل کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: باید وارد کارزار شوید و پخته و سنجیده عمل کنیم و عمل و رفتار ما حتی برای مخالفان الگو باشد که ببیند انقلاب چه تربیت کرده است.

,

 

,

تصمیمات نابخردانه مسئولان، تغییر در مجلس را ضروری کرده است

, تصمیمات نابخردانه مسئولان، تغییر در مجلس را ضروری کرده است,

بهروز همتی صبح امروز شنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چندین ماه قبل در تهران شکل گرفت و با تدوین دستور العمل هایی در بیشتر نقاط کشور تشکیل شد.

,

وی با بیان اینکه استان‌ها نیز مکلف به تشکیل شورا در شهرستان ها شدند، افزود: امیدواریم با تشکیل این شورا بتوانیم خود را برای ورود در عرصه انتخابات دوم اسفندماه و متعاقب آن انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم.

,

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: این شورا متشکل از نیروهای انقلابی جوان و با تجربه قدیمی و جدید، علما و اساتید عظام است.

,

همتی عنوان کرد: با سفرهای دائم به شهرستان های استان زمینه تشکیل شورای ائتلاف شهرستان‌ها را فراهم کرده ایم.

,

وی بیان کرد: با توجه به تحرکت جریان نفوذ برای اثرگذاری در تصمیم سازی های کشور لذا تغییر در نظام قانون گذاری و اجرایی کشور امری قطعی و یقینی است.

,

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: در غیر این صورت این بحران ها ممکن است صدمات جبران ناپذیری بر پیکره انقلاب وارد کند.

,

همتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تمام گردنه ها و سختی ها عبور می کند و به حکومت امام عصر(عج) متصل می شود، تصریح کرد: در راستای کاهش آلام و دردهای مردم که از قبل تصمیمات نابخردانه مسئولان است، تغییر در مجلس و دولت امری واجب و ضروری است.

,

وی عنوان کرد: اولین قدم تغییر در قوه مقننه و نظام قانون گذاری کشور است و امیدواریم با الطاف الهی این امر محقق شود و متعاقبا با عملکرد درست نیروهای انقلاب و شورای ائتلاف بتوانیم خود را برای انتخابات پر شکوه و انقلابی در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ آماده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه