اخبار داغ

یادداشت/

پروژه استعفای روحانی، از کدام اتاق فکر درآمده؟

پروژه استعفای روحانی، از کدام اتاق فکر درآمده؟
اصلاح طلبان که از میزان نفرت عمومی از روحانی اطلاع دارند و نیز خود را به یقین بازنده قطعی انتخابات مجلس میدانند، با این پروژه، قصد دارند با برهم زدن قواعد بازی و میز دموکراسی در کشور، هزینه شکست خود را نیز بر گرده نظام تحمیل کنند. درست شبیه آنچه در انتخابات 88 کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عبداللهی نوشت: پروژه استعفای روحانی، بخشی از دکترین شوک و راهبرد بی دولت سازی (دقیقا شبیه استعفای نخست وزیر عراق و لبنان ) است که به تشدید خشونت و هرج و مرج در کشورهایشان منجر شد. اصلاح طلبان افراطی درصددند با پیش انداختن این پروژه، هم خود را از موضع مقصر وضع موجود به طلبکار تبدیل کنند و بر ناکارامدی و بن بست مدیریتی روحانی سرپوش بگذارند، و هم هزینه ناکارامدی دولت خود را بر نظام تحمیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اصلاح طلبان که از میزان نفرت عمومی از روحانی اطلاع دارند و نیز خود را به یقین بازنده قطعی انتخابات مجلس میدانند، با این پروژه، قصد دارند با برهم زدن قواعد بازی و میز دموکراسی در کشور، هزینه شکست خود را نیز بر  گرده نظام تحمیل کنند. درست شبیه آنچه در انتخابات 88 کردند.

,

آنها بر این باورند کف استعفای روحانی ، امتیازگیری از نظام است و سقف آن، سرنگونی نظام. (گمان باطلی که قانون گرایی رهبر انقلاب درست همچون انتخابات 88 و سایر برهه ها آن را نقش بر آب میکند).

,

, ,

اما آنچه روشن است اصلاح طلبان افراطی درست مثل هم حزبی های عراقی شان (بقایای بعثی) و هم حزبی های لبنانی شان (قوات اللبنانیه) برای یک پروژه واحد و چند مرحله ای دستور گرفته اند:

,

 نارضایتی های اقتصادی، اعتراضات خیابانی، پیشنهاد خلع سلاح نیروهای مقاومت، بی دولت سازی، هرج و مرج هدفمند و بی ثبات سازی سیاسی و ناامنی، برآمدن دولتهای مطیع غرب.

,

 

,

آری این پروژه خائنانه یا به تعبیری جنگ های نسل چهارم، در هر سه کشور، یک هدف دارد: تضعیف کشورهای هلال مقاومت و مشغول شدن به درگیری های داخلی و تنفس مصنوعی امنیت به اسرائیل. و پشت صحنه هر سه این "هم خائن ها" چیزی نیست جز : اسرائیل.

,

این تحلیل پیوستی خبری دارد و آن پیشنهاد نتانیاهو به رقبای انتخاباتی اش است. وی از آنها خواسته فقط 6 ماه اجازه دهند نخست وزیر باشد. (تا این پروژه را به سرانجام رساند.)

,

هوشیاری مردم ایران، و بیدارسازی افکار عمومی برگ برنده ماست. پس رسانه باشید

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه