اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان عنوان کرد؛

پرداخت بیش از 29 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان تحت پوشش در 8 ماهه سال اجاری

پرداخت بیش از 29 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان تحت پوشش در 8 ماهه سال اجاری
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۴۹۹۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 29 میلیارد و 363 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان در هشت‌ماهه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه صندوق امداد ولایت کمیته امداد نمونه بارز بانکداری اسلامی است افزود: ایجاد صندوق ضمانت آسان برای مددجویان کمیته امداد یکی از اقدامات مهم این صندوق است که در نظام اقتصادی کشور و توانمندسازی اقتصادی محرومان تأثیر بسیاری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی بی‌منت و آسان به مددجویان ضمن حفظ شان و شخصیت آن‌ها یکی از اهداف اصلی این نهاد نیز است که در کنار آن پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، خارج از ضوابط پیچیده بانکی توسط صندوق امداد ولایت در دستور کار قرار دارد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت 4 هزار و 990 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 29 میلیارد و 363 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت استان در هشت‌ماهه امسال خبر داد.

,

صادقی عنان کرد: این تسهیلات در سرفصل اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به مددجویان تحت حمایت پرداخت‌شده است.

,

وی بیان داشت: وام‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون تومان با دوره تنفس ۶ ماه تا یک سال، وام تعمیر و ساخت مسکن شهری و روستایی تا سقف ۳۵ میلیون تومان، وام ودیعه مسکن برای نیازمندان و مددجویان تا سقف ۲۰ میلیون تومان و هم‌چنین وام کارگشایی تا سقف ۵ میلیون تومان با ضمانت آسان به متقاضیان پرداخت می‌شود که اقساط تسهیلات نیز به صورت بلند مدت است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه