اخبار داغ

با مرگ یک پاکبان رخ داد؛

تبلیغ زودهنگام انتخاباتی با طعم تسلیت برای فوت پاکبان کرجی!/ برادر پاکبان فوت‌شده: از پیمانکار شهرداری کرج به دلیل تخلف شکایت می کنم

تبلیغ زودهنگام انتخاباتی با طعم تسلیت برای فوت پاکبان کرجی!/ برادر پاکبان فوت‌شده: از پیمانکار شهرداری کرج به دلیل تخلف شکایت می کنم
طی دو روز اخیر در حالی سیل پیام های تسلیت توسط مسئولین البرز برای فوت پاکبان کرجی سرازیر می شود که راننده اتوبوس عامل این حادثه همچنان متواری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، صبح پنج شنبه 21 آذر ماه بود که یک پاکبان کرجی هنگام انجام وظیفه در منطقه 4 شهرداری کرج، محدوده چهارباندی مهرشهر بر اثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس در دم جان باخت. در این حادثه راننده اتوبوس متواری شد و خانواده رضا اسماعیلی 38 ساله که 6 سال سابقه کار داشت را با 2 فرزندی که از وی به جا مانده است، داغدار کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
به دنبال این حادثه، سیل پیام های تسلیت برای خانواده این پاکبان توسط مسئولین البرز روی پورتال های خبری و فضای مجازی قرار گرفت، نخستین شخص عزیزالله شهبازی استاندار بود که در پیام تسلیتش آورد؛ 
,
 
,
خبرجان باختن پاکبان گرانقدر، فداکار، وظیفه شناس و زحمت کش البرز در یک سانحه رانندگی، نه تنها مجموعه بزرگ استانداری البرز، بلکه تمام شهروندان را داغدار کرد.  مرحوم "رضا اسماعیلی"  که در راه کسب روزی حلال و در حین انجام وظیفه؛ بر اثر حادثه‌ ای ناگوار تصادف به دیار باقی شتافت، باعث تاثر و تالم  شد.
,
 
,
 این ضایعه را از صمیم قلب به خدمت خانواده داغدار، همکاران ساعی و زحمتکش ایشان و عموم شهروندان که خاطرشان آزرده شد، تسلیت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم. 
,
 
,
همچنین زین العابدینی معاون خدمات شهری شهرداری کرج هم در پیامی اعلام کرد؛ با تأکید بر اینکه شهرداری کرج و حوزه معاونت خدمات شهری وظیفه خود می‌ داند هر اقدامی در راستای احقاق حق این پاکبان را انجام دهد.
,
 
,
وی در پایان این ضایعه را از صمیم قلب به خانواده داغدار، همکاران پرتلاش، وظیفه‌ شناس و شهروندان فهیم کرج تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت کرده است.
,
 
,
البته فوت این پاکبان متاسفانه دستمایه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در کرج نیز قرار گرفته و در پیام های تسلیتی، این ضایعه را به خانواده رضا اسماعیلی تسلیت گفتند، این در حالی است که پیش از این همین پاکبان ها چند ماه حقوق خود را دریافت نمی کردند و کسی پیگیر مطالبات آنها نبود. 
,
 
,
ابراهیم اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار تیتریک درباره فوت بردارش می گوید؛ "پیمانکار نباید این ساعت از روز پاکبان را وادار به کار کردن در خیابانی کند که مختص خودروهای مکانیزه است در حالی که نباید آن خیابان را کارگر جارو بزند. 
, تیتریک,
 
,
در حال حاضر عازم شهرداری کرج برای پیگیری وضعیت بیمه برادرم هستم، در وهله اول از پیمانکار شهرداری شکایت می کنم چرا که تخلف شهرداری مرگ برادرم را رقم زده است، اگر پاکبان اقدام به جارو کردن خیابان نکند اخراج می شود و اگر هم بماند نباید در خیابانی کار کند که مختص کارگر نیست. 
,
 
,
راننده اتوبوس متواری بوده و شهرداری 2 بار با تماس تلفنی تسلیت گفته است و هزینه آمبولانس از بهشت سکینه تا اصفهان را تقبل کرده اند، برادرم دو دختر دارد و شرایط مالی وی مانند دیگر پاکبان ها زیر خط فقر است". 
,
 
,
یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: "این پاکبان بیمه داشته است زیرا پیمانکار همواره موظف به بیمه کردن پاکبانان خواهد بود، راننده همچنان متواری بوده و خودرو هم از اتوبوس های درون شهری قدیمی است که احتمال می رود سرویس باشد. 
, تیتریک,
 
,
دوربین ها صحنه فرار راننده را ضبط کرده اند اما متاسفانه پلاک اتوبوس قابل خواندن نبوده است، اگر چه شدیدا شهرداری کرج پیگیر پیدا کردن عامل این تصادف دلخراش است".
,
 
,
 
انتهای پیام/
 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه