اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود

وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر امروز شنبه در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی در استان کرمانشاه این  استان را یکی از استانها با سبقه طولانی در تردد زوار عتبات عالیات معرفی کرد و اظهار داشت: در طول ۱۴۰۰سال گذشته ۲ مرز شلمچه و خسروی را برای ارتباط با کشور عراق داشتیم که همواره خسروی مرز اصلی ما برای تردد به کربلا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: مرز خسروی نه تنها یکی از راحت ترین و نزدیکترین مرزها به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات است بلکه یک مرز بین المللی محسوب می شود.

,

وی راه آهن کرمانشاه را فرصت خوبی برای راحتی تردد زوار عنوان کرد و گفت: با آینده نگری ۱۰۰ ساله و ماندگار باید به این موقعیت نگاه کرد و در اسرع وقت مشکلات آن مرتفع شود.

,

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: رعایت تقوای الهی و همراهی با ولایت فقیه و علما ما را به مسیر روشن می کشاند و تبلیغات دشمنان اسلام را بی تاثیرمی‌کند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام زیارت امام حسین (ع) و راهپیمایی اربعین را یکی از فرصت های ایجاد شده در انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب فرصت های جدیدی در همه زمینه ها برای کشور ایجاد کرد که عاشورا و زیارت امام حسین(ع) با این عظمت یکی از آنهاست.

,

وی ادامه داد: مساله اربعین از برکاتی است که خداوند نصیب ملت ایران و عراق کرده است و بدون شک دست الهی پشت این ماجراست.

,

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: عشق به خاندان عصمت و طهارت و هر قدمی که در مسیر اربعین حسینی(ع) برداشته می شود خاری در چشم دشمنان به خصوص کفار و منافقین، آمریکای جنایتکار، بعثی های خبیث و ... است.

,

وی حوادث اخیر را که به دنبال گران شدن بنزین در کشور رخ داد به کف های روی آب تشبیه کرد و گفت: این حوادث حاصل دسیسه های شوم دشمنان اسلام بود که با تشر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و بسیجیان خنثی شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: از هر اربعینی برای اربعین بعد باید برنامه ریزی کنیم و فکر نکنیم فضای اربعین تمام شده است و تا سال بعد به آن نپردازیم.

,

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: رابطه بسیار با صفای دو ملت ایران و عراق تحت هیچ عنوان نباید آسیب ببیند و با دیپلماسی مردمی در جهت محکم کردن این وحدت گام برداریم و با بصیرت و هوشیاری مانع نقشه های دشمنان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه