اخبار داغ

نماینده اردل:

کارگران "کارون 4" شش‌ماه حقوق نگرفته‌اند

کارگران "کارون 4" شش‌ماه حقوق نگرفته‌اند
نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران سد کارون 4 از عدم پرداخت حقوق 6 ماهه گذشته خود معترض هستند که می‌طلبد مسئولان اهتمام لازم جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها را پیگیری نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی رضایی سرپیری نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه یکی از بحران‌های اقتصادی از دست رفتن امنیت شغلی کارگران است گفت: در این استان نیز کارگران سد کارون 4 از عدم پرداخت حقوق 6 ماهه گذشته خود معترض هستند که می طلبد مسئولان اهتمام لازم جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها را پیگیری نمایند.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی استان افزود: کمبود نیرو در ادارات استان چهارمحال و بختیاری به وضوح مشاهده می‌شود که در این میان نیز کمبود نیروی بازرسی در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردل نیز از مشکلات این شهرستان است.

رضایی سرپیری افزود: از سوی شورای اسلامی شهر کاج جهت تاسیس شهرک صنعتی در شهر کاج از توابع شهرستان اردل زمین‌هایی اختصاص و پیش بینی شده که متاسفانه با مشکلات اجتماعی مواجه گردیده لذا مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر مسئولین امر مطالعاتی در این خصوص معمول و بهترین تصمیم را اتخاذ و اجرایی نمایند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه