اخبار داغ

امام جمعه باشت در جمع دانشجویان:

مجلس دهم ضعیف‌ترین مجلس دوران انقلاب بود

مجلس دهم ضعیف‌ترین مجلس دوران انقلاب بود
امام جمعه باشت گفت :نمایندگان با استیضاح های صوری راه انداختن و معامله کردن با دولت مردان دنبال منافع شخصی خودشان هستند نه مردم، این نمایندگان وکیل الدوله هستند نه وکیل المردم،درحالی که امام خمینی(ره) فرموندکه مجلس در راس امور است،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت در جمع دانشجویان پیام نور این شهرستان با انتقاد از معامله گری در انتخابات گفت: مجلس دهم ضعیفترین مجلس دوران انقلاب اسلامی بود و حتی ضعیف تر و بدتر از مجلس ششم، چون در مجلس ششم "بهزاد نبوی‌ها" صریح حرفشان را می‌زدند اما در این مجلس در قالب دموکراسی و دفاع ازمردم کلاه سر مردم گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

کی بود کی بود من نبودم

,

وی افزود: شماها ببینید که بعد از قضیه بنزین 60 نماینده استعفا نوشتند؛ آقایان نماینده، مردم به شما رای دادند پس مدافع حقشان باشید بعد شما بازی (کی بود کی بود من نبودم) راه انداختید و خنده‌دارتر اینکه از اینجا استعفا می دهید از طرفی دیگه برای مجلس یازدهم ثبت نام می کنید؟ شما مردم را چه فرض کردید؟

,

این نمایندگان وکیل الدوله هستند نه وکیل المردم

, این نمایندگان وکیل الدوله هستند نه وکیل المردم,

عبودی اظهارکرد: نمایندگان با استیضاح های صوری راه انداختن و معامله کردن با دولت مردان دنبال منافع شخصی خودشان هستند نه مردم، این نمایندگان وکیل الدوله هستند نه وکیل المردم،درحالی که امام خمینی(ره) فرموندکه مجلس در راس امور است، اگر بررسی کنید می بینید جدا مجلس در راس اموراست.

,

امام جمعه باشت تصریح کرد: تصویب قانون برای دولت و قوه قضائیه کار مجلس هست،دوم نظارت بر اجرای این قوانین هم با مجلس است.

,

باید مدیران جهادی را انتخاب کنیم

, باید مدیران جهادی را انتخاب کنیم,

وی افزود: دانشجویان عزیز اگه می خوایید مشکلات کشور حل  شود باید در انتخاب مجلس یازدهم دقت کنیم، بیایید به کسی که تفکر غربی دارد و کشور را نیازمند غرب می داند نه بگوییم، باید مدیران جهادی را انتخاب کنیم که نمونه مدیریت جهادی در کشور در صنعت دفاعی ماست.

, :,

عبودی در ادامه گفت: اگرچه بدون کمک غرب و با مانع تراشی های آنان ما با تکیه بر دانش و توان جوانان داخلی در صنایع دفاعی موشکی به رتبه های برتر دنیا رسیده ایم،اما چطور است که یک ایرانی بدون کمک هیچ خارجی موشک درست می کند، اما نمی تواند خودرو باکیفیت درست کند؟!.

,

بی‌تدبیری‌ها باعث این همه مشکلات شده است

, بی‌تدبیری‌ها باعث این همه مشکلات شده است,

عبودی درادامه و در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان نسبت به حوادث بنزین اظهارکرد: بی تدبیریها باعث این همه مشکلات شده است،آقایان چرا پاسخ نمی دهند؟ چرا کارت سوخت را حذف کردید و می گفتید دو نرخی بودن بنزین موجب فساد است ولی الان به کارت سوخت بازگشتید؟!.

,

امام جمعه باشت تصریح کرد:چه کسی باید جوابگوی 159هزار میلیارد تومان خسارت حذف کارت سوخت باشد؟،شما که می خواستید سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را انجام بدهید، پس چرا مردم را مطلع نکردید؟ چرا اقناع سازی نکردید؟ شماها که برای همه چیز رفراندوم می خواهید، برا یبرجام غیر و ذلک... اما برای مسئله مهم و معیشتی بنزین محرمانه عمل می کنید؟.

,

اعتراض مدنی حق مردم است 

, اعتراض مدنی حق مردم است ,

وی افزود: جای تعجب است رئیس جمهور می گوید که تاصبح جمعه من اطلاعی نداشتم، بعد دوباره معاون وزیر کشورش می گوید از سه شنبه رئیس جمهور در جریان کار بودند و یا وزیر کشور خودتان  می گوید 20 هزارکارگر پمپ بنزین رو اطلاع داده بودیم ولی شما خبر نداشتید؟؟،این چه مدیریت و تدبیری است؟

,

عبودی بیان کرد: اعتراض مدنی حق مردم است اما باید در چارچوب قانون صورت گیرد تا حقی ضایع نشود، اما اغتشاشات محکوم است و صف منتقدان با ارازل که مخل امنیت و آسایش مردم هستند جدا است.

,

تحقق گام دوم انقلاب

, تحقق گام دوم انقلاب,

وی در پایان گفت: ان شاءالله حل شدن تمامی این مشکلات و عبور از تمامی بحران‌ها توسط شما دانشجویان در آینده نزدیک محقق خواهد شد، هرچند موفقیت ها و خوبی های داخلی را نیز باید ببینم و با تلاش و کوشش بیشتر گام دوم انقلاب را محقق سازیم.

,

عبودی تصریح کرد: از برگزار کنندگان این مراسم و بسیج دانشجویی تشکر و قدردانی می کنم و گله مندم از مسئولین دانشگاه که اجازه ندادند این مراسم در خود دانشگاه برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه