اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف کردستان مطرح کرد؛

اجاره مبل های گران قیمت برای پذیرایی از یک سفیر/ بکارگیری وابستگان ضد انقلاب در یک دانشگاه!

اجاره مبل های گران قیمت برای پذیرایی از یک سفیر/ بکارگیری وابستگان ضد انقلاب در یک دانشگاه!
محمود الله مرادی گفت: انسان‌های زیادی برای انقلاب هزینه دادند اما فرزندان متخصص آنها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان را فراری می دهند و در عوض وابستگان افراد ضدانقلاب در این دانشگاه به راحتی مسوولیت می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به خبرنگار کُردتودی، گفت: متاسفانه این روزها شاهد هستیم که خوی اشرافیگری در پوست و خون برخی از مدیران رسوخ کرده و برای یک جلسه انواع و اقسام میوه ها و شیرینیجات را سر میز جلسه می آورند در حالی که نیروهای تحت امرشان چندین ماه است که حقوق نگرفته اند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

 

,

وی افزود: دیده شده که چند روز پیش یکی از سفرای یکی از دولت های اروپایی به سنندج آمده بود و مدیران استقبال کننده هیجان زده رفته بودند گرانترین مبلها و وسایل پذیرایی را مهیا کرده بودند که مثلا بگویند وضعیت ما چنین است و چنان. آیا اگر همین افراد به آن دولت سفر کنند آنها هم همینگونه از آنان پذیرایی خواهند کرد؟! چرا باید خود را اینقدر ذلیل بپنداریم؟!

,

 

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه به برخی حاشیه ها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه محلی برای فراری‌ دادن فرزندان متخصص شهدا شده‌ است و تعدادی از آنها را با بهانه‌های واهی آواره کرده‌اند.

, .,

 

,

الله مرادی تأکید کرد: انسان‌های زیادی برای انقلاب اسلامی هزینه دادند اما فرزندان متخصص آنها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان را فراری می دهند و در عوض وابستگان افراد ضدانقلاب در این دانشگاه به راحتی مسوولیت می‌گیرند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه