اخبار داغ

جزییاتی از باند فساد اداری محیط زیست کرمانشاه که به تازگی منهدم شد

جزییاتی از باند فساد اداری محیط زیست کرمانشاه که به تازگی منهدم شد
جزییات باند فساد اداری در اداره‌کل محیط زیست کرمانشاه جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، روز گذشته خبری مبنی بر انهدام یک باند سازمان یافته فساد اداری در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه بر روی خروجی این سایت خبری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

در این خبر به نقل از یک منبع آگاه اعلام شد که یک باند فساد اداری در این اداره کل منهدم شده و پرونده در دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری در حال پیگیری است.

,

اما بلافاصله مسئولان محیط زیست در تماس با خبرنگار مرصاد خواستار حذف این خبر از خروجی سایت شدند؛ از سوی دیگر برخی از افراد دخیل و متخلف در پرونده مذکور هم با تهدید به شکایت قصد تحت فشار قرار دادن خبرنگار این پایگاه خبری را داشتند که به نتیجه نرسیدند.

,

بعد از چند ساعت خبرگزاری دولت با پیگیری خبر مرصاد و در گفتگو با مدیرکل محیط زیست کرمانشاه اعلام کرد که این خبر اشتباه و کذب است.

,

البته فریدون یاوری، مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با مرصاد در پاسخ به اینکه آیا شما این موضوع را تکذیب می‌کنید که پرونده چند نفر از پرسنل این اداره‌کل در دادگاه تخلفات اداری در حال بررسی است؟  گفت: بنده گفتم این موضوع از سوی من در رسانه‌ها مطرح نشده و اگر هم چنین موضوعی باشد در زمان مدیریت من نبوده است.

,

اما جهت روشن شدن افکار عمومی و محض اطلاع خبرگزاری دولت! یکی اتهامات درج شده در پرونده قطور این افراد تهیه گزارشات سوری بوده و در دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری پرونده آنها در حال رسیدگی است.

,

در این پرونده دو تن از افرادی که سمت داشتند یکی از آنها به دو سال و دیگری به یکسال انفصال از سمت‌های دولتی محکوم شده‌اند. البته این موضوع مربوط به دوره مدیریت فعلی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه