اخبار داغ

به میمنت برگزاری کنگره 1500 شهید هرمزگان صورت می گیرد؛

برگزاری جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به 1500 زوج هرمزگانی

برگزاری جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به 1500 زوج هرمزگانی
دبیر برگزاری ازدواج آسان 1500 زوج هرمزگانی گفت: مراسم ازدواج و اهدای جهیزبه یک هزار و 500 هرمزگانی به میمنت برگزاری کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مصیب نظری، دبیر برگزاری ازدواج آسان 1500 زوج هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مراسم ازدواج و اهدای جهیزبه یک هزار و 500 هرمزگانی همزمان با برگزاری کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,

دبیر برگزاری ازدواج آسان 1500 زوج هرمزگانی با اشاره یه اینکه هر جهیزیه به نیابت از یک شهید استان تقدیم زوجین می شود، عنوان کرد: شادیمان را مدیون شهداییم شعار ما در برگزاری این مراسم است.

,

نظری تصریح کرد: گروهی از این زوج ها از نهاد های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد معرفی شدند و برخی دیگر از درون روستاها توسط مراکز نیکوکاری، دهیارها، شوراها،پایگاه های بسیج و مساجدشناسایی و معرفی شده اند.

,

وی بیان کرد: 16 قلم از اسباب و وسایل منزل از جمله یخچال، کولر، فرش، پتو، سرویس قاشق و.... که جز مایحتاج اولیه زندگی است به این زوج ها تقدیم می شود.

,

دبیر برگزاری ازدواج آسان 1500 زوج هرمزگانی با بیان اینکه این مراسم با همکاری ستاد ازدواج گل های علوی، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و کمیته امداد برگزار می شود، خاطر نشان کرد: پنج شنبه 28 آذرماه مراسم ازدواج 1500 زوج در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود که شرکت برای عموم آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه