اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد؛

اختلال گازرسانی در برخی روستاهای رامسر به‌علت رانش

اختلال گازرسانی در برخی روستاهای رامسر به‌علت رانش
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: چند روستای نزدیک رامسر به‌علت رانش زمین، در گازرسانی مشکل دارد که درصدد رفع این موانع هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جعفر احمدپور شنبه شب در نشست با فرماندار و مدیران شهرستان رامسر اظهار کرد: در مازندران 3 هزار و 800 روستا وجود دارد که در 2 هزار و 173 روستا گازرسانی انجام شده و تا پایان سال 60 روستای دیگر گازرسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: 21 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده و زمانی که کار گازرسانی از دشت به کوه رسید کار سخت شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه گازرسانی روستاها از کنار جاده عملیاتی می شود و تابع سیاست های نظام و همگام با سیاسیت گذاری دولت کار می کنیم گفت: روستاهای بالای 20 خانوار گازرسانی انجام می شود و 600 میلیارد تومان در سال گذشته جهت گازرسانی هزینه شد.

این مسئول افزود: در راههای تخریب شده بر اثر گازرسانی آسفالت و بتن ریزی انجام می شود و گازرسانی در سال اخیر مصادف شد با سیل که سبب چالش شد.

احمدپور گفت: فصل انتخابات است و نماینده ها به ما فشار می آورند که پروژه های گازرسانی کلنگ‌زنی شود اما موانع هایی داریم که برطرف نشود کار مختل خواهد شد.

وی با بیان اینکه چند روستای نزدیک شهرستان رامسر بعلت رانش در گازرسانی مشکل دارد تصریح کرد: رویکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مطلوب بوده و تعامل دارد و زمین ها و جاده هایی داریم که دارای رویکرد نامناسب بوده و رانش می کند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: طراحی گازرسانی انجام شده و نیاز به مجوز داریم و در مناقصات جهت انتخاب پیمانکار مشکلی نداریم و در صدور مجوزات با تاخیر مواجه هستیم.

احمدپور افزود: پس از صدور مجوز کار گازرسانی دو ساله را ۸ ماهه انجام میدهیم و در دهستان جنت رودبار برخی مناطق رانشی است که باید شمع کوبی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه