اخبار داغ

مدیر عامل یک شرکت تولیدی مطرح کرد؛

اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر /نبود ثبات در بازار مشکل تولیدکنندگان

اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر /نبود ثبات در بازار مشکل تولیدکنندگان
مدیر عامل شرکت تولیدی کشت و خزل از بکارگیری ۲۵۰ نفر در این واحد تولیدی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۵۰ نفر را به طور مستقیم و صدها نفر به طور غیر مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مومنعلی خزائی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت خزل در سال1385ثبت و در سال 1390 فعالیت و تولید خود را آغاز کرده که در حال حاضر 250 نفر را به طور مستقیم و صدها نفر را به طور غیر مستقیم مشغول به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: این شرکت تولیدی انواع روغن خوراکی نباتی در احجام مختلف با برند ((نگین نهاوند)) و نگین طلایی وارد بازار می کند.

,

مدیر عامل شرکت تولیدی تاکید کرد: این شرکت تولیدی در راستای حمایت از تولید ملی و با هدف بکارگیری جوانان این مرز و بوم تاسیس شده است و ارائه دهنده انواع کنجاله و خوراک دام و طیور و خمیر صابون نیز در بازار است.

,

وی مهمترین مشکل تولید کنندگان در حال حاضر نوسانات قیمت و نبود ثبات در بازار دانست و گفت: واحدهای تولیدی به برنامه های بلند مدت و نگاه به آینده می توانند چرخهای تولید را فعال نگه دارند اما با این نوسانات قیمت امکان اجرای برنامه های بلند مدت نیست و گردش سرمایه واحدهای تولیدی بسیار کاهش یافته است.

,

مدیرعامل این واحد تولیدی "روغن نگین" را سرشار از دو نوع اسید چرب دانست و افزود: این روغن برای برای بدن انسان حکم کیمیا را دارد چون این دو نوع اسید چرب در بدن تولید نمی شوند و اولی اسید آلفا لینولنیک است که از بدن در مقابل حملات قلبی حفاظت کرده و موجب کاهش کلسترول بد بدن می شود و اسید چرب بعدی اسید لینولئیک یک اسید چرب امگا 6 است و برای مغز بسیار مفید است و در رشد نوزادان نقش بسزایی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه