اخبار داغ

رئیس هیئت کشتی ملایر خبر داد؛

برتری تیم نوجوانان ملایر در هفته دوم لیگ استان همدان

برتری تیم نوجوانان ملایر در هفته دوم لیگ استان همدان
رئیس هیئت کشتی ملایر گفت: عباس زندی ورزشکار ملایری موفق شد در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد روز جهانی کودک مدال نقره را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: عباس زندی ورزشکار نونهال ملایری که در وزن ۶۸ کیلوگرم در معیت تیم استان همدان به مربیگری جلال لطیفی در مسابقات کشتی آزاد روز جهانی کودک حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: این مسابقات با حضور چهار تیم خارجی و به میزبانی شهر الوند استان قزوین برگزار شد و ورزشکار ملایر در این مسابقات خوش درخشید.

,

رئیس هیئت کشتی ملایر به برگزاری هفته دوم لیگ نوجوانان استان اشاره کرد  و گفت: هفته دوم لیگ کشتی نوجوانان استان همدان در شهر نهاوند برگزار شد.

,

وی افزود: تیم ملایر در این هفته به مصاف تیم مشترک فامنین، رزن و کبودرآهنگ رفت که موفق به برتری در مقابل این تیم شد.

,

مؤمنی به حمایت شورای شهر و شهرداری ملایر از تیم نوجوانان کشتی ملایر اشاره و بیان کرد: مسابقات لیگ کشتی نوجوانان با حضور ۸ تیم برتر استان برگزارشده که تیم ملی بانام شهرداری و شورای شهر ملایر در این رقابت‌ها حاضر است.

,

وی گفت: امیررضا سبزیانی، آرین رضایی، متین علیمرادی، سینا زندی، محمد حیدری، محمدرضا نادری، سهیل ثنایی، دانیال بیات، ابوالفضل شهبازی، علی غفاری و ابوالفضل بیات ۱۱ کشتی‌گیر تیم ملایر در این رقابت بودند.

,

رئیس هیئت کشتی ملایر  افزود: تیم ملایر در این هفته از لیگ موفق شد با نتیجه ۱۰ بر یک این تیم مشترک فامنین، رزن و کبودرآهنگ را شکست دهد.

,

وی به شکست تیم ملایر در هفته اول مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: هفته سوم لیگ نوجوانان کشتی همدان در شهر ملایر برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه