اخبار داغ

سرمربی تیم گل گهر سیرجان مطرح کرد؛

کمبود امکانات، عامل انتقال تیم گل گهر سیرجان به تهران

کمبود امکانات، عامل انتقال تیم گل گهر سیرجان به تهران
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: به دلیل کمبود امکانات همچون استخر و سالن بدنسازی مجبور به انتقال تیم به تهران هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر، ذوب آهن از ساعت ۱۶ روز گذشته در سیرجان مقابل گل گهر به میدان رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مجید جلالی و یارانش کوشش زیادی را برای کسب اولین پیروزی برابر تیم پرمهره ذوب آهن انجام دادند اما در نهایت با یک امتیاز از این بازی خانگی بیرون آمدند تا این تیم برای رسیدن به اولین برد لیگ برتری به اجبار تا نیم فصل دوم منتظر بماند.

,

با یک امتیاز این بازی گل‌گهر ۷ امتیازی شد و همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند و ذوب‌آهن نیز با ۱۵ امتیاز جایگاه دهم جدول را از آن خود کرد.

,

مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما بازی خود را انجام دادیم ضمن این که از لحاظ کیفیت بازی به بازی بهتر می‌شویم.

,

وی گفت: داوران همیشه به دنبال عدالت هستند اما این سومین بازی از هفت بازی ما هست که پنالتی گرفته نمی‌شود و من نمی‌خواهم نتیجه‌گیری کنم که داوران برای تیم‌های پایین جدول هر طور دوست دارند عمل می‌کنند.

,

جلالی تصریح کرد: درست است که تیم پایین جدول هستیم اما همه تلاشمان را صرف نجات تیم می‌کنیم ولی انتظار داریم همه چیز با عدالت پیش برود ضمن این که انتظار نداریم به نفع ما رای داده شود اما چیزی که مشاهده کردیم در این هفته‌ها بدبین به نظر می‌آید در بسیاری از بازی‌ها سرنوشت با یک کرنر و تصمیم داوری تعیین می‌شود.

,

وی اظهارداشت: حفظ این تیم در لیگ برتر به سود فوتبال است نمی گویم کاری کنید که این اتفاق بیفتد اما تنها حرف من این است که حقی از ما تضییع نشود در حال حاضر حق ما تضییع می‌شود زیرا داور در چند متری، صحنه را نمی‌بیند اما در طرف مقابل در یک صحنه بازیکن حریف علنی دایو می‌بندد اما خطا گرفته نمی‌شود که اصلا توجیهی ندارد.

,

سرمربی گل‌گهر یادآورشد: به کسی تهمت نمی‌زنم اما از وضعی که پیش آمده ناراحت هستم لذا کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید مراقبت کنند اصلا جای هیچ تعللی نیست ضمن این که ما همه تلاشمان را می‌کنیم و باید در زمین همه چیز مشخص شود.

,

وی در پاسخ به این که چرا باشگاه اعتراضی به داوری‌ها نمی‌کند گفت: باشگاه در نامه‌ای خواستار پیگیری موضوع شده در حال حاضر هم که در اینجا هستم پیگیری‌ها را انجام داده‌ایم اما باز هم چنین صحنه‌هایی را مشاهده می‌کنیم.

,

جلالی بیان داشت: چیزی که من با اطمینان می‌توان به آن اذعان کنم این است که بچه‌های ما با تمام توان و صداقت بازی می‌کنند و هر آن چه که دارند در بازی به کار می‌برند من از همه ممنون هستم ما در طول هفته تمرینات بسیار زیاد و دقیقی داریم و تمرکز خود را برای موفقیت گذاشته‌ایم و در آینده راه تلاش می‌کنیم ضمن این که برای این بازی دست من تر از همیشه بود.

,

سرمربی گل‌گهر همچنین در خصوص شعار گل‌گهر تهرانی گفت: از تماشاگران ممنونم با اینکه تیم در انتهای جدول قرار دارد می‌آیند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند، من دوست دارم همینجا تمرین کنیم اما امکانات اینجا کافی نیست اگر شرایط خوب باشد ما همینجا تمرین می‌کنیم اما اینجا استخر و سالن بدنسازی ندارد و برای انجام هر کدام باید به جایی برویم.

,

وی افزود: چهار تیم لیگ برتری دقیقا شرایط ما را دارند ولی من حرف هواداران را شنیدم و حرف‌شان متین است و در اولین فرصت که امکانات در اینجا فراهم شود به سیرجان می‌آییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه