اخبار داغ

سرپرست پشتیبانی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

سهم مددجویان بهزیستی از برنج‌های دپو شده ۱۲۴ تن است

سهم مددجویان بهزیستی از برنج‌های دپو شده ۱۲۴ تن است
سرپرست پشتیبانی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به آزادسازی 500 تن برنج پاکستانی دپو شده در گمرک خراسان شمالی گفت: سهم مددجویان بهزیستی از برنج‌های دپو شده 124 تن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فاتحی، سرپرست پشتیبانی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه سازمان صمت خراسان شمالی 12 هزار و 405 کیسه برنج پاکستانی به عنوان سهمیه برای مددجویان بهزیستی اختصاص داده است، اظهار کرد: از آغاز اطلاع رسانی ها و ثبت نام تا روز گذشته که آخرین مهلت بود تعداد چهار هزار و 211 کیسه برنج پاکستانی توسط مددجویان ثبت نام و تقاضا داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: برنج توزیع شده از نوع  پاکستانی شرکت طبیعت است که با مبلغ کیسه ای 83 هزار و 500 تومان در اختیار خانوارهای مددجویان قرار خواهد گرفت.

,

این مقام مسئول تعداد مددجویان کل بهزیستی استان را 43 هزار و 84 نفر اعلام کرد و افزود: مقدار برنج تقاضا شده برای هر شهرستان شامل یک هزار و 682 کیسه برای بجنورد، 928 کیسه برای شیروان ، 122 کیسه برای اسفراین ، یک هزار و 139 کیسه برای مانه و سملقان، 100 کیسه برای گرمه و 240  کیسه برنج برای راز و جرگلان بوده است.

,

سرپرست پشتیبانی بهزیستی استان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان های فاروج و جاجرم توزیع این برنج در بازار به وفور انجام می شود، تقاضایی برای جذب از این دو شهرستان نبوده و مددجویان از فروشگاه های شهر به راحتی می توانند برنج را تهیه کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ارائه سهیمه بندی برنج برای شهرستان ها براساس نسبت جمعیتی خانوارها صورت گرفته است، گفت: به دنبال اطلاع رسانی های انجام شده توسط ادارت بهزیستی در شهرستان ها و لیست نهایی براساس اعلام و ثبت نام خانوارها با پرداخت مبلغ مورد نظر سهمیه چهار هزار و 211 کسیه برنج  در کل استان جذب شد.

,

فاتحی یادآور شد: برای اطلاع رسانی افراد در روستاهای دورافتاده از حضور تسهیل گران در آن روستاها استفاده شده و همچنین در برخی موارد با تماس تلفنی به خانوارها اطلاع رسانی داده شده است.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون در مجموع مبلغ 351 میلیون تومان از مددجویان بهزیستی جمع آوری شده که طی دو روز آینده برنج خریداری و در بین مددجویان سراسر استان توزیع خواهد شد.

,

به گزارش عصر اترک، 500 تن برنج پاکستانی در گمرک استان خراسان شمالی دپو شده بود که بعد از بررسی های به عمل آمده آزادسازی این برنج چهارشنبه هفته گذشته انجام و وارد چرخه توزیع در بازار شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه