اخبار داغ

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در مجلس قرائت شد؛

از معافیت مالیاتی سلبریتی ها تا اجرای خاموش سند 2030

از معافیت مالیاتی سلبریتی ها تا اجرای خاموش سند 2030
نمایندگان مردم اصفهان و کرمان به رئیس‌جمهور لزوم ارائه گزارش نحوه توزیع و پرداخت کمک‌های معیشتی به 18 میلیون خانوار را متذکر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 24 آذر 98)، توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیدمحمد جواد ابطحی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: اجرای زیر پوستی و چراغ خاموش سند 2030 حداقل خلاف تعهدات و برنامه اعلامی شما به مجلس در جهت اخذ رأی اعتماد بوده است، ادامه این روند قطعا مستلزم پاسخگویی شما به نمایندگان ملت خواهد بود. 

,

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به رئیس‌جمهور درباه عدم تأمین بودجه بیمه تکمیلی ایثارگران تذکر داد.

,

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری عنوان کرد چرا نسبت به مسئولیت خود بی‌تفاوت و باعث ایجاد ضرر و زیان‌های شدید به کشور هستید.

,

پژمانفر: علت بکارگیری دوتابعیتی ها در فدراسیون های ورزشی چیست؟

, پژمانفر: علت بکارگیری دوتابعیتی ها در فدراسیون های ورزشی چیست؟,

نتیجه تصویری برای پژمانفر

, نتیجه تصویری برای پژمانفر,

نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که علت به کارگیری افراد دوتابعیتی در پست ریاست فدراسیون ورزشی و عدم نظارت وزارتخانه تحت امر شما جهت جلوگیری از این تخلفات چیست. 

,

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در پرداخت پاداش و سنوات خانواده‌های معظم شهدا شد.

,

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان به همراه 10 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای منویات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اصول و کیفیت آموزشی دانشگاه فرهنگیان تذکر دادند. 

,

شمس‌الله شریعت‌ نژاد نماینده مردم تنکابن در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد چرا با وجود سختی کار و پایین بودن حقوق و حساسیت شغلی پرستاران قراردادی برای ارتقاء وضعیت آنها فکری نمی‌کنید؟ 

,

موسوی لارگانی:لزوم برخورد قاطع با مسببین هدررفت 30 میلیاردتومانی بیت المال

, موسوی لارگانی:لزوم برخورد قاطع با مسببین هدررفت 30 میلیاردتومانی بیت المال,

 

,

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد علت دستور دولت برای معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان چیست؟ و همچنین به رئیس‌جمهور و وزرای اطلاعات دادگستری و ورزش و جوانان لزوم برخورد قاطع با مسببین هدررفت 30 میلیارد تومان از بیت‌المال در قرارداد مربی مستعفی تیم ملی فوتبال ایران و بررسی جوانب مختلف این پرونده را متذکر شد.

,

احمد مازنی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تأمین و تخصیص بودجه کافی برای اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان در بودجه سال 99 شد و به وزیر ورزش و جوانان لزوم رسیدگی به سوء تدبیر حاکم به تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال که منجر به فسخ یکطرفه قرارداد توسط سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم استقلال شده است را متذکر شد.

,

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که علت معافیت سلبریتی‌های سوپر میلیاردی در حالی که کارمندان و کارگران و کسبه جزء باید مالیات بدهند چیست. سلیمی همچنین در دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا  علیرغم اعلام تورم 42 درصدی افزایش حقوق کارمندان در سال 99، 15 درصد اعلام شده است. 

,

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که متأسفانه علیرغم تبلیغات و صحبت‌های فراوان به عمل آمده نه تنها نرخ ارزاق افزایش شدید یافته بلکه این افزایش قیمت در سایر کالاها حتی کالاهایی که دولت بعضاً سهامدار آن است نیز سرایت کرده و فشار معیشتی به طبقه متوسط و مستعضف جامعه به شدت افزایش یافته است. 

,

هاجر چنارانی نماینده مردم فیروزه در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که اوضاع درستی اوضاع خوبی ندارد با افزایش قیمت بنزین هزینه‌های بسیار افزایش پیدا کرده است دولت به دنبال گرفتن مالیات از فروش صنایع دستی نباشد. همچنین در تذکری به وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد تقریبا چیزی دیگر از بیمه قالیبافان نمانده است بازار فرش اوضاع مناسبی ندارد به داد بیمه قالیبافان برسید. 

,

سالک: رئیس جمهور از نحوه پرداخت یارانه معیشتی به 18 میلیون خانوار گزارش دهد

, از نحوه پرداخت یارانه معیشتی به 18 میلیون خانوار گزارش دهد,

نتیجه تصویری برای سالک کاشانی

, نتیجه تصویری برای سالک کاشانی,

 

,

احمد سالک کاشانی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم اصفهان و کرمان به رئیس‌جمهور لزوم ارائه گزارش نحوه توزیع و پرداخت کمک‌های معیشتی به 18 میلیون خانوار را متذکر شدند.

,

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور به وزارت ارتباطات جهت اجرا و عملیاتی کردن شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال جاری شد.

,

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر نفت درباره علت عدم تخصیص سهمیه بنزین ویژه خبرنگاران تذکر داد.

,

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد به رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت طبقه‌بندی خانوار ایرانی همانند بعضی از کشورهای دنیا تذکر داد.

,

سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور رسیدگی برای رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر از جمله آب، گاز و فاضلاب و برق شد.

,

ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که با توجه به اطلاع‌رسانی مکرر چرا نسبت به مدارسی که در حال آوار شدن هستند اقدامی نمی‌کنید. 

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه