اخبار داغ

دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبر داد؛

حضور تیم کاراته زنجان برای نخستین بار در مسابقات سوپرلیگ کشوری/ مهد کاراته در مسیر احیا شدن

حضور تیم کاراته زنجان برای نخستین بار در مسابقات سوپرلیگ کشوری/ مهد کاراته در مسیر احیا شدن
دبیر هیئت کاراته کاراته استان زنجان از حضور تیم کاراته این استان برای نخستین بار در مسابقات سوپرلیگ کشوری در رده بزرگ‌سالان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور تیم زنجان برای اولین بار در مسابقات سوپر لیگ کشوری، اظهار کرد: این تیم در رده بزرگسالان در مسابقات حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ابراز کرد: درخواست برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی استان زنجان را به فدراسیون ارسال کرده‌ایم و این مسابقات در رده‌های پایه برگزار می‌شود.

,

دبیر هیئت کاراته با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی استان زنجان برای مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، ابراز کرد: این مسابقات انتخابی اسفندماه برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه 6 دی‌ماه مرحله سوم مسابقات سوپر لیگ کشوری در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله چهارم مسابقات کاراته وان در ارومیه برگزار می‌شود.

,

نوروزی با اشاره به مسابقات دومین المپیاد استعدادهای برتر در زنجان، از کسب یک طلا، یک برنز، و یک نقره خبر داد و عنوان کرد: در مسابقات جوجیتسو نیز دو مدال طلا و یک مدال نقره توسط ورزشکاران زنجانی کسب شد.

,

وی بابیان اینکه مسابقات کاراته وان در چهار مرحله برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی اعزامی شود و ورزشکاران زنجانی در این مسابقات یک مدال طلا، 2نقره، و 3برنز کسب کردند.//ک

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه