اخبار داغ

وزیر نیرو خبرداد:

اردکانیان: طرح جامعی برای حل مشکل فاضلاب اهواز آماده شده است

اردکانیان: طرح جامعی برای حل مشکل فاضلاب اهواز آماده شده است
وزیر نیرو از آماده شدن طرحی جامع با منابع مالی مشخص برای حل مشکل فاضلاب شهر اهواز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ رضا اردکانیان، وزیر نیرو در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت آب و برق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جامعی برای حل مشکل فاضلاب اهواز که منابع مالی آن هم مشخص می باشد، آماده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب , رهیاب ,
 
,
وی افزود: تلاش می شود برای حل این مشکل با مشارکت دستگاه‌های دیگر و حمایت دولت، طبق برنامه‌ریزی و طراحی صورت‌گرفته در کوتاه‌ترین زمان، اقدام اساسی انجام شود.
,
 
,
وزیر نیرو با اشاره به برگزاری جلسات متعدد، بازدیدها و همفکری‌هایی صورت گرفته برای حل این مشکل افزود: همکاران ما برای حل این مشکل به‌صورت کوتاه مدت و میان‌مدت، مشغول انجام کار هستند و امید است با استفاده از منابع عمومی، کمک دولت و استفاده از صندوق توسعه ملی بتوان این طرح را نهایی کنند.

اردکانیان ریشه مشکل فاضلاب اهواز را در مهیا نبودن سیستم‌های جمع آوری آب‌های سطحی دانست و افزود: این موضوع مستلزم این بوده که در سال‌های گذشته کارهایی در زمینه جمع‌آوری آب‌های سطحی توسط مدیریت شهری صورت می‌گرفته، اما اکنون زمان پرداختن به حل مشکل آن هم با سرعت و البته به شکل همه‌جانبه است.
,
,
,
 
,
به گزارش رهیاب؛ مشخص فاضلاب اهواز در سالهای اخیر موجب نارضایتی شهروندان این شهر شده و پس از هر بار بارش باران، تلاقی آب و فاضلاب در خیابان ها، موجب اختلال جدی در تردد و تهدید سلامتی مردم شده است.
, رهیاب,
 
,
بنا بر اعلام مسئولان استانی، هم اکنون بیش از 500 نقطه بحرانی در شبکه فاضلاب اهواز وجود دارد که نیازمند اصلاح فوری هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه