اخبار داغ

مدارس کدام استانها تعطیل است؟

مدارس کدام استانها تعطیل است؟
در پی اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا در تهران و ستادهای استانی علاوه بر تهران تمام مدارس استان‌های البرز، آذربایجان شرقی و بوشهر تعطیل اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چند روز گذشته و در پی بروز پدیده وارونگی هوا و بالا رفتن میزان آلاینده‌های جوی هوای برخی استان‌های کشور به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است. این امر باعث شده که کمیته اضطرار آلودگی هوا روز گذشته تمام مدارس و دانشگاه‌های استان تهران را تعطیل کند.

مدارس شهرها و روستاهای 5 شهرستان استان بوشهر تعطیل شد

به علت بارندگی مجید اجرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر بارش شدید باران در هفته جاری اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی و تشدید ناپایداری‌های جوی با تصمیمات اتخاذ شده مدارس برخی نقاط استان بوشهر در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا دوشنبه تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس 5 شهرستان‌ استان افزود: بر این اساس مدارس شهرستان‌ بوشهر، کنگان، دشتی، عسلویه و جم تعطیل است.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هنوز تصمیمی در مورد مدارس دیگر نقاط استان بوشهر گرفته نشده است.

آلودگی هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

با تصویب مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی به علت افزایش آلایندگی هوا مدارس تبریز، خسروشاه، اسکو و سهند در تمامی مقاطع صبح و ظهر فردا  دوشنبه تعطیل اعلام شد.

در جلسه مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی طبق بررسی های کارشناسی صورت گرفته شهرهای تبریز، خسروشاه، اسکو و سهند با افزایش آلایندگی هوا و آلودگی مواجه شده اند.

با توجه به گزارش کمیته محیط زیست استان، شاخص های کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان غلظت آلاینده های جوّی در چهار شهر تبریز، خسروشاه، اسکو و سهند است.


مدارس استان البرز فردا تعطیل شد

 علی درویش‌پور در گفت‌وگویی اظهار داشت: با تصمیم کارگروه آلودگی هوای استان البرز مدارس استان البرز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا  فردا دوشنبه 25 آذرماه در تمامی مقاطع تعطیل است.

وی  افزود: دستگاه‌های دولتی روز دوشنبه از ماموریت غیرضروری خودداری کنند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه مدارس در شهرستان طالقان و بخش آسارا دایر است بیان کرد: فعالیت‌های معادن شن و ماسه در استان البرز تا اطلاع ثانوی به‌حالت تعلیق درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, مدارس شهرها و روستاهای 5 شهرستان استان بوشهر تعطیل شد,
,
,
,
,
,
,
, آلودگی هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مدارس استان البرز فردا تعطیل شد,
,
,
,
,
,
,

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه