اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

پایش ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن با دقت انجام می‌شود

پایش ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن با دقت انجام می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نحوه ثبت‌نام مجدد در زنجان برای جاماندگان را تشریح کرد و گفت: پایش ثبت‌نام کنندگان یک ماه زمان می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیات منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با بیان اینکه سایت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن هیچ مشکلی نداشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه هرکسی در هرجای کشور امکان ثبت نام برای سهمیه زنجان را داشت، بنابراین ظرفیت به دلیل مراجعه بیشتر و انجام ثبت نام تکمیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه چند نفراز همکاران اداره کل راه و شهرسازی از ساعت 10 صبح شنبه ثبت نام را پایش می‌کردند، ابراز کرد: در اردیبهشت ماه در ثبت نام بنیاد مسکن 40 هزار نفر برای 400 واحد ثبت نام کرده بودند، که این نشان می‌دهد متقاضی مسکن در زنجان بالا است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه همه ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط نخواهند بود، عنوان کرد: افراد ثبت نام کننده پایش خواهند شد، ما اول به به وزارتخانه گفتیم که اجازه ثبت نام به همه داده شود و بعد از اتمام ثبت نام پایش برای انتخاب 4 هزار نفر انجام شود که مورد موافقیت قرار نگرفت.

,

وی با بیان اینکه پایش ثبت نام کنندگان یک ماهه انجام خواهد شد، افزود: برای پایش افراد سه نوع استعلام یعنی سابقه مالکیت، سابقه سکونت(5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا) و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی و نداشتن چک برگشتی انجام خواهد شد.

,

بیات منش با اشاره به اینکه بحث توان مالی نیز از قبل اعلام شده است، عنوان کرد: در ابتدا یک واریزی از طرف متقاضیان انجام و یک تعهد رسمی نیز برای پرداخت تسهیلات اخذ خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه پالایش افراد با دقت بیشتری انجام خواهد شد، گفت: تقاضای که در بازار وجود دارد باعث شده تا ظرفیت در کمتر از یک ساعت تکمیل شود.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با ثبت نام فرایند ساخت این واحدها آغاز شده است، اظهار کرد: چهار پیمانکار ما برای اجرای این طرح در زنجان مشخص شده یعنی از چهار هزار واحد زنجان برای 2200 واحد پیمانکار تعیین شده است.

,

وی با بیان اینکه 800 واحد را جهاد نصر آغاز کرده است، گفت: 400 واحد گلشهر نیز در مراحل ابتدایی ساخت است و 1000 واحد را با شرکت توسعه مسکن در مرحله عقد قرارداد هستیم و برای 1800 واحد دیگر نیز فراخوان داده می‌شود.

,

بیات منش بیان کرد: از 10 هزار واحد سهمیه زنجان پنج هزار واحد ثبت نامی، 2500 واحد بافت فرسوده، 2500 واحد نیز در قالب تفاهم نامه ها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه