اخبار داغ

رئیس اداره پیش بینی هوشناسی کردستان:

کردستان از امشب برفی می شود/ کاهش ۵ درجه ای هوا از روز چهارشنبه

کردستان از امشب برفی می شود/ کاهش ۵ درجه ای هوا از روز چهارشنبه
رییس اداره پیش بینی هوشناسی کردستان گفت: از اواخر وقت امشب تا بعداز ظهر روز سه شنبه در استان کردستان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام چاره خواه رییس اداره پیش بینی هوشناسی کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: از اواخر وقت امشب تا بعداز ظهر روز سه شنبه در استان کردستان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود که این بارش ها بیشتر در نیمه ی جنوبی از مرکز به سمت شرق ادامه خواهد داشت که شامل شهرستان های سنندج، دهگلان، قروه، کامیاران و بخشی از بیجار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: از اواخر روز چهارشنبه 27 آذر ماه کاهش 4 تا 5 درجه ای هوا را خواهیم داشت که و انتظار می رود این سردی هوا تا بعد از ظهر روز جمعه ادامه داشته باشد.

,

 وی افزود: پیش بینی می شود که بارش ها در شهرستان های یاد شده بین 10 تا 20 میلی متر و در بقیه ی نقثاط استان کمتر از 10 میلی متر باشد که این بارش ها به صورت بارش برف و باران، کولاک برف و کاهش دید خواهد بود.

,

چاره خواه ادامه داد: لغزندگی جاده‌ها، مه آلود شدن هوا و کاهش دید، در ارتفاعات و گردنه‌ها کولاک برف و اختلال در تردد از مخاطرات این سامانه بارشی است و توصیه می شود از تردد غیر ضروری در جاده‌های خارج از شهر خودداری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی نیز هنگام سفر ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه