اخبار داغ

مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با کردتودی مطرح کرد؛

رشد سه برابری مصرف اینترنت در کردستان

رشد سه برابری مصرف اینترنت در کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان از رشد سه برابری مصرف اینترنت در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاد حکمت در گفت و گو با کُردتودی، با توجه به نیاز مشترکین سرویسهای دیتا ( اینترنت، اینترانت و سرویسهای اختصاصی ) توسعه بسترهای شبکه دیتای استان برای امکان استفاده کلیه مشترکین این سرویسها فراهم شد بطوری که در یک سال اخیر ترافیک مصرفی یک شبانه روز به بیش از 64 ترابایت افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی خاطر نشان ساخت: بر اساس نیازسنجی و بررسی های انجام شده در راستای میزان استفاده و مصرف اینترنت مشتریان، توسط کارشناسان مخابرات منطقه نسبت به توسعه و ارتقاء کیفی زیر ساخت های این حوزه تلاش های چشمگیری صورت گرفت که نتیجه این امر افزایش سه برابری ترافیک مصرفی طی شبانه روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

,

حکمت ، توسعه 8 مرکز شبکه دیتای Tellabs ،افزایش ظرفیت و پهنای باند سرویسهای دیتای اختصاصی در بیش از 200 نقطه سازمانی، توسعه بیش از 100 نقطه روستایی در سطح استان شامل افزایش پورتهای واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت ADSL و افزایش ظرفیت پهنای باند مراکز از سه تا 10 برابر، توسعه ظرفیت هاست در شهرستانهای سنندج ، کامیاران، سقز و مریوان جهت ایجاد ظرفیت 32 مگ برای امکان توسعه ظرفیت uplink مراکز روستایی و توسعه پهنای باند، توسعه ظرفیت uplink و پهنای باند شهرستان بانه بهG 10و توسعه ظرفیت uplink و پهنای باند شهرستان مریوان به G4 را ازجمله اقدامات انجام شده در این حوزه اعلام کرد.

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به پهنای باند مصرفی استان اشاره داشت وافزود : در حال حاضر به طور متوسط پهنای باند مصرفی به حدود12گیگ رسیده است.

,

وی افزود: مخابرات منطقه کردستان خدمات ومحصولات مختلفی را بر بستر دیتا به مشتریان ارائه می دهد که از مهمترین آنها می توان به ADSL،VDSL،FTTH و... اشاره کرد.

,

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد 98 هزار و 105 مشترک ADSL، یک هزار و 919 مشترک FTTH و 115 مشترک VDSL از بسترها وپنانسیل های موجود مخابراتی استفاده می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه