اخبار داغ

کمک فوری برای زنده ماندن پسر بچه بیمار

کمک فوری برای زنده ماندن پسر بچه بیمار
کودک 10 ساله که پس از سردرد های شدید و مکرر توسط خانواده به بیمارستان انتقال می یابد و پس از معاینات و انجام آزمایشات و MIR معلوم می شود که دارای تومور مغزی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کودک 10 ساله که پس از سردرد های شدید و مکرر توسط خانواده به بیمارستان انتقال می یابد و پس از معاینات و انجام آزمایشات و MIR معلوم می شود که دارای تومور مغزی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی را به تهران منتقل می کنند و سپس مورد معاینه پزشک متخصص مغز و اعصاب قرار می گیرد و دکتر اعلام می دارد که ایشان باید سریعاً مورد عمل جراحی قرار گیرد چون تومور در حال رشد می باشد.
,
 
,
پدرشان کارگر روز مزد در شهر خودشان است که به سختی هزینه های زندگیشان را تامین می کند.خانواده این پسر بچه برای تامین قسمتی از هزینه های عمل جراحی و سایر هزینه ها که تقریباً 40 میلیون تومان می باشد به این موسسه مراجعه کرده و درخواست مساعدت نموده اند.
,
 
,
حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 20 میلیون تهیه و در اختیار خانواده این پسر بچه بیمار  قرار دهیم.تا قسمتی از هزینه های عمل جراحی ایشان را تامین نماییم.
,
 
,
لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این کودک بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه