اخبار داغ

روابط عمومی های برتر استان اردبیل تجلیل می شوند

روابط عمومی های برتر استان اردبیل تجلیل می شوند
مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: کار ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اردبیل در پنجمین جلسه خود پایان یافت و به زودی از برترین آنها تجلیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، غلامحسین غاربی صبح امروز در جلسه ارزبابی عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت:  این ارزیابی در راستای ارتقای جایگاه و شان روابط عمومی ها و آشنایی با وضعیت عملکرد آن ها انجام گرفت که امیدواریم این کار زمینه توانمندسازی  روابط عمومی های استان را فراهم کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: بر اساس تصمیم هیات رییسه و ارزیابی های انجام گرفته در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از سه روابط عمومی برتر و سه روابط عمومی شایسته تجلیل بعمل می آید.

,

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل ضمن  تشکر از همکاری و همراهی اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان در انجام امر ارزیابی بیان کرد: بیشتر اعضای هیات رییسه بر اساس ارزیابی اولیه از امتیاز لازم برای قرار گرفتن در ردیف روابط عمومی برتر و شایسته تقدیر برخوردار بودند که به منظور جلوگیری از سوء برداشت ها و شائبه های احتمالی در ارزیابی نهایی انصراف دادند که این رفتار اخلاقی آنها جای تقدیر دارد.

,

وی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان با جامعه هدف و رسانه هاست، اضافه کرد : باید تمام برنامه های روابط عمومی ها به روز رسانی شود و روابط عمومی های استان برای تاثیرگذاری بیشتر  به تجهیزات مناسب و مدرن مجهز شوند. 

,

مشاور استاندار اردبیل اظهار کرد:  عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان سالانه ارزیابی شده و سعی می شود شاخص های ارزیابی به صورت علمی تر تدوین شود.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه