اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا:

رشد و بالندگی کشور مستلزم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است

رشد و بالندگی کشور مستلزم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، توجه به مقوله جوانان و توسعه دانش و پژوهش را از ضروریات مهم عنوان کرد و گفت: رشد و بالندگی کشور در زمینه‌های مختلف نیازمند توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در همایش رسالت پاسداران جوان در پاسداری دانشی از انقلاب اسلامی، افق و نمای نور‌افکن مسیر رشد و بالندگی در تمامی عرصه ها را توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهید با راهکارهای مختلف به دور‌نمای بلند چهل سالگی دوم انقلاب برسید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: شما با افق و راهگشایی کلید گام دوم بیانیه رهبر انقلاب اسلامی، راه‌هایی که نسل گذشته نتوانسته‌اند طی کنند راحت تر، جسورانه‌تر و موفقیت‌آمیز‌تر می‌توانید بروید.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، اهمیت به جوانان را از راهبرد‌های مهم مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که مخاطب ویژه بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، این یک تکلیف برای همه مسئولان است تا با ارزش و بها دادن به جوانان مانع از ایجاد زمینه برای اغیار و دشمنان جهت فریب جوانان کشورمان شوند.

,

وی، با گرامیداشت هفته دانش و پژوهش خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به مقوله جوانان و توسعه دانش و پژوهش در همه ایام سال نه تنها هفته دانش و پژهش شاهد سرعت بالاى پیشرفت در زمینه علمى کشورمان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه