اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

شرایط کنونی کشور نیازمند تشکیل مجلسی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است

شرایط کنونی کشور نیازمند تشکیل مجلسی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: با توجه به اینکه اکنون کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و دشمن فشارهای زیادی علیه کشور ایجاد می کند، بنابراین کشور نیازمند تشکیل مجلسی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارلله استان و جمعی از مسئولان اجرایی انتخابات در تالار برق کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این همایش حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی اظهار داشت: مجلس یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است از این رو انتخاب نمایندگان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و دشمن فشارهای زیادی علیه کشور می کند، بنابراین کشور نیازمند تشکیل مجلسی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است.

,

امام جمعه کرمان مطرح کرد: دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه معیشت مردم را نشانه گرفته و در تلاش است تا کوچک ترین اعتراضات مردمی را به فتنه و آشوب تبدیل کند.

,

دشمن به دنبال ایجاد هجمه ای جدید در زمان انتخابات مجلس است

, دشمن به دنبال ایجاد هجمه ای جدید در زمان انتخابات مجلس است,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: دشمن در جنگ روانی که علیه ایران به پا کرده است، داشته‌های ما را ضعیف جلوه داده و به بزرگنمایی ضعف های ما می پردازد تا مردم را ناامید کند و به دنبال ایجاد یک هجمه عظیم در زمان انتخابات است.

,

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند این توطئه دشمن را خنثی کند، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در عبور از چالش‌ها تجربه خوبی دارد از این رو اهداف شوم دشمن، همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: برگزارکنندگان انتخابات که کار نظارت را به عهده دارند باید مسئولیت خود را دقیق انجام داده و باید به این نکته توجه داشته باشیم که خدا ناظر بر همه اعمال ما است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد:عملکرد شما در سرنوشت انتخابات تاثیر دارد از این رو ناظرین انتخابات باید عدالت را در روند برگزاری انتخابات رعایت کنند.

,

وی در پایان تصریح کرد: مسئولیت نظارت بر انتخابات یک مسئولیت معنوی است و جایگاهی ندارد که ما بخواهیم در آن کوتاهی کرده و خودمان را مدیون کنیم بنابراین همه با هم باید به گونه ای عمل کنیم که انتخابات پرشور و بدون حاشیه در کشور و استان برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه