اخبار داغ

عامل شرکت تولید کننده مواد شوینده در همدان:

مظلومیت تولید در همدان / مدیرانی که شعار اقتصاد مقاومتی سر می دهند عملا حمایت نمی کنند

مظلومیت تولید در همدان / مدیرانی که شعار اقتصاد مقاومتی سر می دهند عملا حمایت نمی کنند
مدیر عامل یک شرکت تولید کننده مواد شوینده در همدان گفت: تولید در ایران و به خصوص استان همدان مظلوم واقع شده است و مدیرانی که در همدان شعار اقتصاد مقاومتی سر می دهند عملا چیزی نمی بینیم و حمایتی که باید از تولید کننده شود بسیار کم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا نورمحمدیان مدیر عامل یک شرکت تولید کننده شوینده در استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه این شرکت ارائه دهنده مواد شوینده در استان است اظهار داشت: شرکت دارای دو خط تولید  است و حدود دو سال است که مشغول فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان،,

وی، با اشاره نوسانات قیمت در بازار گفت: خط تولید اول محصولات درب و پنجره پی وی سی بود که بعلت تورم بازار نتوانستیم ادامه دهیم و این شرکت جایگزین خط تولید اول شد .

,

نورمحمدیان ادامه داد: تمام واحدهای تولیدی امروزه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و کمتر واحدی است که نوسانات روی خط تولید آن بی تاثیر باشد.

,

مدیر عامل شرکت تولیدی عنوان کرد: در تولید محصولات شوینده مشتری فقط به کیفیت کالا توجه می کند و ما سعی کردیم انواع محصولات با اسانس های مختلف در اشکال متفاوت با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهیم.

,

وی با تاکید بر افزایش سه برابری مواد اولیه گفت: تولید در ایران و به خصوص استان همدان مظلوم واقع شده است و مدیرانی که در همدان شعار اقتصاد مقاومتی می دهند عملا چیزی نمی بینیم و حمایتی که باید از تولید کننده شود بسیار کم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه