اخبار داغ

معاون طرح و برنامه نیروی سپاه قدس:

ایران قدرت بلامنازع منطقه است

ایران قدرت بلامنازع منطقه است
معاون طرح و برنامه نیروی سپاه قدس گفت: امروز پس از 40 سال ایران قدرت بلامنازع منطقه بوده و توطئه آمریکا را علیرغم غافل گیری مسئولان در نطفه خفه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا؛ سردار عبدالله مبینی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات بسیج استان زنجان اظهارداشت: شکست قدرت های بزرگ و کشورهای عربی در مقابله با نظام اسلامی تعبیر معجزه قرن امام خمینی(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , موج رسا,  سردار عبدالله مبینی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات بسیج استان زنجان اظهارداشت: شکست قدرت های بزرگ و کشورهای عربی در مقابله با نظام اسلامی تعبیر معجزه قرن امام خمینی(ره) است.,

وی با بیان اینکه آمریکا ۱۸۰ هزار نیرو را در منطقه پیاده کرد،افزود: این اقدام آمریکا برای اجرای طرح خاورمیانه بزرگ، تامین امنیت رژیم غاصب اسراییل و تامین قدرت خود در منطقه برای جلوگیری از قدرت انقلاب اسلامی بود.

,

این مسئول تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در منطقه۶ تریلیون دلار هزینه و ۱۲ هزار تلفات انسانی داد.

,

معاون طرح و برنامه نیروی سپاه قدس با بیان اینکه با اقدامات آمریکا در منطقه نفرت مردم این کشور از این اقدامات افزایش یافت،افزود: با چنین اقدامات دولتمران، پرستیژ این کشور درعرصه بین الملل از بین رفت.

,

سردار مبینی با اشاره به اینکه تدوین استراتژی جنگ‌ نیابتی،تقابل اسلام ناب و آمریکایی در سوریه و عراق نیز جز  جنگ هفت ساله شکست در شکست برای این کشور نتیجه ای نداشت.

,

وی با بیان اینکه شکست های پست سر هم آمریکا و اسرایئل و مقاومت موجب شد تا فلسطینی ها طعم پیروزی را چشیده و هیمنه فناپذیر آمریکا از بین برود، خاطرنشان کرد: شکست های پی درپی آمریکا،عربستان و اسراییل را به شدت عصبانی کرده است.

,

این مسئول ادامه داد: استراتژی فشار حداکثری در ابعاد فرهنگی،هنری،عملیات روانی و فکری دشمن به منظور جدا کردن مردم از نورانیت اسلام ناب محمدی است.

,

معاون طرح و برنامه نیروی سپاه قدس با بیان اینکه با آغاز  نهضت بیداری اسلام و سقوط دیکتاتورهای دشمن در غافلگیری قرار گرفته و دست به اتحاد نامیمون عربستان رژیم صهیونیستی، آمریکا واروپا زد تا معادله را تعییر دهد.

,

سردار مبینی افزود: اساس طراحی های دشمن  جلوگیری از نفود روز افزون ایران اسلامی بوده و تلاش می کند با تحریم و فشار اقتصادی قدرت ایران را کاهش دهد.

,

وی با بیان اینکه فشار، تحریم سیاسی و تحریم های ثانویه نیز علیه نظام اسلامی جز شکست های پی درپی برای دشمن نداشته است، ادامه داد:منهدم کردن پهباد آمریکایی توسط نیروی هوا فضا این کشور را دچار بحران راهبردی کرده و بعد از سه روز به این جمع بندی رسید که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

,

وی با اشاره به باج خواهی انگلیسی ها و گرفتن کشتی ایران در جبل الطارق،گفت: این اقدام نیز از سوی ایران در خلیج فارس مقابله به مثل شد.

,

این مسئول با بیان اینکه مردم یمن با وجود همه سختی ها،بدون دولت، با پای برهنه در مقابل عربستان ایستادگی کرد و این کشور را که می خواست با فشارهای سنگین جنگی یک هفته کار یمن را تمام کند،به جنگ هفت ساله تبدیل کرده و معادلات را تغییر داد.

,

معاون طرح و برنامه نیروی سپاه قدس با اشاره به اقدامات انجام شده در بیست ساله دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز روند تغییرات برعکس شده  و در ۱۸ حادثه مهم منطقه که یک طرف جبهه مقاومت و طرف دیگر دشمنان قرار داشته اند، شکست های پی در پی به آنها تحمیل شده است.

,

سردار مبینی ادامه داد:اسلام همواره در فشار و توطئه رشد کرده است و امتحانات بزرگی را ملت بزرگ ایران و مردم زنجان رادمردانه برای انقلاب اسلامی سپری کرده اند.

,

وی گفت: این امتحان ها بستری برای عدم خروج از مسیر اسلامیت، اسلام ناب، مکتب فکری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

,

این مسئول بیان داشت: امروز پس از 40 سال ایران قدرت بلامنازع منطقه بوده و قوا و قدرت ما به نقطه ای رسیده است که توطئه آمریکا را علیرغم غافل گیری مسئولان در نطفه خفه می کند.

,

معاون طرح و برنامه نیروی سپاه قدس با بیان اینکه اقدامات اخیر دشمنان در داخل ایران توسط نیروهای انقلابی جمع بندی و مدیریت شد، تصریح کرد: این امر ناشی از قدرت مسلم نظام اسلامی است.

,

سردار مبینی گفت: آنها تلاش می کنند قدرت انقلاب اسلامی را محدود کنند و اما ایران هر سال قدرتمند تر می شود.

,

وی بیان داشت: هنر انقلاب اسلامی این است که توطئه ها،فتنه ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و موجب تا امیدی دشمن شده است.

,

این مسئول افزود: در این چهل ساله دوم به ویژه هنرمندان نقش بی بدیلی در تبدیل پیام انقلاب اسلامی به گفتمان را دارند تا  زمینه حکومت جهانی امام عصر (عج) بیشتر فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه