اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار مازندران:

زیرساخت‌های رامسر برای بهره‌برداری از فرودگاه کافی نیست

زیرساخت‌های رامسر برای بهره‌برداری از فرودگاه کافی نیست
معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه زیرساخت‌های رامسر برای بهره‌برداری از فرودگاه کافی نیست، گفت: مهمترین اقدام در این زمینه آزاد سازی آموزشکده ملاصدرا بود که موانع پروازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی رازجویان عصر امروز در نشست با مدیران شهرستان رامسر با بیان اینکه توسعه راه های مواصلاتی سبب توسعه شهرستان رامسر و ارز آوری خواهد شد اظهار کرد: توسعه فرودگاه در اولویت کار مسئولین است و پرواز کیش به رامسر سبب توسعه و افزایش ساخت و ساز و توسعه منظر شهری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه رامسر سبب تحسین آیندگان خواهد شد تصریح کرد: اعتبارات بصورت قطره چکانی است و باید نهایت بهره برداری از آن جهت توسعه و تعالی استان و عروس شهرهای ایران رامسر انجام شود.

فرماندار رامسر  نیز درباره بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر گفت: مهمترین اقدام در این زمینه آزاد سازی آموزشکده ملاصدرا بود که موانع پروازی است.

محمد آزاد افزود: در این راستا بدنبال بسترسازی مناسب بودیم که در این راه موانعی وجود داشت و با تعامل مدیران استانی و شهرستانی مکان هایی برای آن در نظر گرفتیم.

این مسئول تصریح کرد: در گذشته عزم جدی برای راه اندازی باند جدید فرودگاه وجود نداشت و با همراهی استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی مکانی برای خوابگاه آموزشکده ملاصدرا در نظر گرفته شد و در یک کار شبانه روزی با پیگیری های مستمر جابجایی خوابگاه انجام شد.

آزاد با اشاره به اینکه بخش اعظمی از دانشجویان به دانشگاه پیام نور انتقال داده شدند و کارگاه ساخت مجموعه پروژه جدید ملاصدرا از سرعت خوبی برخوردار است گفت: روند ساخت ساختمان جدید آموزشکده ملاصدرا از پیشرفت خوبی برخوردار است و در سال جدید تحصیلی راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: در تامین مکان بخش اداری آموزشکده ملاصدرا مشکل وجود دارد و‌ در مجموعه امین کتالم چندین سال پروژه نیمه کاره رها شده بود که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش بخش اداری آن در این مجتمع اسکان داده شود.

فرماندار رامسر با بیان اینکه پس از تخلیه ملاصدرا طبق قراردارد با شرکت فرودگاه ها یک و نیم میلیارد ریال طبق قرارداد به آن تعلق میگیرد تصریح کرد: ۹ موانع پروازی فرودگاهی برطرف شده است و در باند جدید فرودگاه پیمانکار مشخص و شروع بکار کرد و بعلت محدودیت ها و موانع کار بخوبی پیشرفت نداشت. 

این مسئول افزود: در برخی موارد دستگاه های شهرستانی تحت فشار شرایط استانی قرار گرفته و همراهی کامل ندارند که سبب کاهش سرعت کار خواهد شد.

فرماندار رامسر گفت: در باند قدیم فرودگاه هواپیمای ای تی آر نشست و برخاست دارد و میزان استقبال از فرودگاه رامسر زیاد و پروازها بصورت کامل انجام می شود که نیازمند تجهیز امکانات پروازی در سطح گسترده است.

آزاد خواستار سه باب آموزشگاه جهت تدریس ملاصدرا و اسقرار بخش اداری ملاصدرا در مکان جدید و تامین مصالح پیمانکار فرودگاه جهت پیشرفت کار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه