اخبار داغ

رئیس اداره ارشاد سوادکوه خبر داد

برگزاری چهارمین دوره جشنواره «نوج» در آلاشت

برگزاری چهارمین دوره جشنواره «نوج» در آلاشت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره نوج به میزبانی آلاشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، مهدی یزدانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره نوج با تقدیر از شورای سیاست‌گذاری این جشنواره اظهار کرد: ۳ دوره جشنواره نوج را در شهرستان برگزار کردیم که نخستین دوره در سال ۱۳۹۰، دومین دوره در سال ۱۳۹۶ و سومین دوره در ۱۳۹۷ به صورت دوره‌ای در شهرهای سوادکوه برگزار شد و چهارمین دوره آن را هم در آلاشت برگزار می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: جلسات مختلف کارشناسی و تخصصی برای برگزاری جشنواره نوج در سوادکوه  تشکیل شد وخبر داد و فراخوان جشنواره ارسال می‌شود.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خاطرنشان کرد: جشنواره شعر تبری نوج در ۲ بخش آزاد و ویژه برای سنین جوان زیر ۳۰ سال و بزرگسال بالای ۳۰ سال برگزار می‌شود و بخش ویژه آن با موضوع دفاع مقدس است.

,

دبیر جشنواره نوج با بیان اینکه آخرین فرصت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن‌ماه است و تمدید نمی‌شود، گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره استانی شعر تبری نوج در سوادکوه وجود دارد و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هم به بخشی از جشنواره کمک می‌کند و دبیری جشنواره با ذبیح‌الله ذبیحی است و جابر خانلری، مبین اکبرنژاد، رحمت الله حسن‌پور، منصور‌علی اصغری و مهدی یزدانی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره نوج هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه