اخبار داغ

فتونیوز/کالاهای اساسی گران‌‌تر؛ معیشت مردم بدتر

فتونیوز/کالاهای اساسی گران‌‌تر؛ معیشت مردم بدتر
دولت می توانست با نظارت دقیق خود اجازه ندهد تا گرانی قیمت بنزین این فرصت را در اختیار سوءاستفاده‌کنندگان قرار دهد تا به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این بهانه مردم کالا و خدمات را با قیمت بالاتر دریافت کنند اما این نظارت در برخی موارد وجود نداشته و در برخی موارد دیگر بسیار دیر وارد عمل شد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حدود یک ماه پیش بود که بعد از افزایش قیمت بنزین و شوک بنزینی به مردم، نگرانی ها و دغدغه های معیشتی شدت یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تنها سه روز بعد از افزایش قیمت بنزین و شدت یافتن نگرانی های مردم رهبر انقلاب از دغدغه اصلی صحبت کرده و فرمودند «مسئولین باید دقّت و مواظبت کنند، هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند. من دیدم در تلویزیون بعضی از مسئولین محترم آمدند گفتند که ما مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود؛ این مهم است چون الان گرانی هست، بنا باشد باز اضافه شود گرانی، این برای مردم خیلی مشکلات درست می‌کند.».

, مسئولین باید دقّت و مواظبت کنند، هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند. من دیدم در تلویزیون بعضی از مسئولین محترم آمدند گفتند که ما مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود؛ این مهم است چون الان گرانی هست، بنا باشد باز اضافه شود گرانی، این برای مردم خیلی مشکلات درست می‌کند.».,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه