اخبار داغ

«دورهمی خانوادگی» برای یک «برنامه رسمی»

هزینه‌تراشی شورا برای شهرداری؟!

هزینه‌تراشی شورا برای شهرداری؟!
بحث هزینه‌تراشی‌های شورای شهر باعث اختلاف بین رییس شورا و شهردار کرمانشاه شده است؛ هزینه‌هایی که با جیب شهرداری همخوانی نداشته و علی‌رغم مخالفت شهردار توسط شورایی‌ها به شهرداری تحمیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز شصت و چهارمین اجلاس مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها هفتم و هشتم آذرماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و با طرح موضوعات روتین و برگزاری چندین کارگاه‌ به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

اما ظاهرا متناسب با تلاش‌های صورت گرفته برای میزبانی این رویداد منافع چندانی عاید کلانشهر کرمانشاه نشده است که اعضای شورای شهر پس از گذشت دو هفته از این برنامه حاضر به صحبت در مورد خروجی‌های این برنامه نشدند.

,

غلامرضا امیری، رییس شورای شهر کرمانشاه پیش از برگزاری این برنامه اعلام کرده بود که انتظار می‌رود با توجه به جایگاه شوراها و حضور شخصیت‌های کشوری و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای کشور در این اجلاس از این فرصت برای آشنایی و معرفی قابلیت‌های کرمانشاه از لحاظ سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی استفاده کنند.

,

خبرنگار مرصاد برای پیگیری موضوع به سراغ آقای رییس شورا رفت تا چند و چون این برنامه را جویا شود، اما وی پس از اطلاع از موضوع مصاحبه با موکول کردن زمان گفتگو به وقت دیگری حاضر به پاسخگویی نشد و حتی در زمان وعده داده هم پاسخگو نبود.

,

اما بر اساس اخبار رسیده به مرصاد در این برنامه ظاهرا بحث هزینه‌تراشی‌های شورای شهر باعث اختلاف بین رییس شورا و شهردار شده است؛ هزینه‌هایی که با جیب شهرداری همخوانی نداشته و شهردار که در پرداخت حقوق پرسنل خود با مشکل مواجه است در برابر هزینه‌تراشی اضافی برای این برنامه مخالفت کرده است.

,

موضوعی که حالا مایه سنگ‌اندازی شورایی ها برای شهردار شده است؛ بر اساس اخبار شنیده شده ظاهرا رییس شورا برای این برنامه کاری خانواده‌های آنها را هم دعوت کرده است!

,

خبرنگار مرصاد برای پیگیری این موضوع و شفاف‌سازی در این زمینه از رییس شورا خواست تا در این مورد توضیح داده و لیست مهمانان مستقر در هتل محل اقامت این افراد و هزینه‌های صرف شده را در اختیار این پایگاه خبری قرار دهد‍ که وی در جواب این سوال گفت: اگر صلاح بدانم این کار را می‌کنم!

,

اما چند سوال از رییس شورای شهر؛ برگزاری این برنامه در شرایط مالی نامناسب شهرداری کرمانشاه چه ضرورتی داشت؟ آیا جز این بود که رزومه تقریبا خالی دوران مدیریت شما پُر شود؟

,

هزینه‌های صرف شده و لیست مهمان‌ها چرا نباید منتشر شود تا برای افکار عمومی این ابهام «دورهمی خانوادگی» برای یک «برنامه رسمی» برطرف گردد؟!

,

خروجی این برنامه با این هزینه‌تراشی اضافی چه بوده است؟ چرا از شفاف‌سازی این موضوع واهمه دارید؟ و از همه مهمتر چرا خود را در برابر رسانه‌ها و مطالبات آنها پاسخگو نمی‌دانید؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه