اخبار داغ

دبیر قرارگاه صاحب الامر استان لرستان:

خدمت به ۱۵ هزار زائر اربعین؛ لرستان ۲۴ موکب در عراق برپا کرد

خدمت به ۱۵ هزار زائر اربعین؛ لرستان ۲۴ موکب در عراق برپا کرد
دبیر قرارگاه صاحب الامر استان لرستان گفت: امسال ۲۴ موکب از استان لرستان درایام اربعین برپا در این مواکب به۱۵ هزار و ۷۰۰ زائر خدمت رسانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، میثم کشکولی عصر امروز در مراسم تجلیل از خادمین اربعین که در سالن اجتماعات بانک ملی استان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه برای چندمین سال است که به عنوان خادمین سید الشهدا توفیق پیدا کرده ایم در یک جریان معجزه گونه  تحت عنوان مجمع مواکب لرستان جمع و برنامه ریزی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: امسال ۲۴ موکب از استان لرستان در اربعین  به ۱۵ هزار و ۷۰۰ زائر طی ۱۲شبانه روز با حدود ۱۰ میلیون وعدهای غذایی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کرده اند.

,

دبیر قرارگاه صاحب الامر استان لرستان عنوان کرد: امسال ۹۰۰ خادم از ۹ شهرستان لرستان از اقشاروصنوف مختلف در نجف و کربلا حضور داشته و همچنین ۵۰ سرآشپز از استان لرستان به مدت ۱۰ روزدرآشپزخانه امیر المومنین (ع) با پخت ۳۵ هزار وعده غذایی به زائران خدمت رسانی کرده اند.

,

وی بیان کرد: مستند سازی، سخت ۲۰ کلیپ ،۵۰ مورد پوشش خبری، برگزاری مراسمات فرهنگی، برپایی نمایشگاه  مجازی توسط فضای مجازی سراج در نجف و کربلا از دیگر برنامه های مجمع مواکب استان لرستان است.

,

کشکولی با بیان اینکه مواکب استان لرستان ظرفیت خدمت رسانی در سایر برنامه ها گفت: امسال در راهیان نور ۶ موکب استان لرستان به نمایندگی از سایر مواکب به مدت ۲۰ روز در معراج الشهدا اهواز هر موکب ۵ روز خدمت رسانی کرده اند.

,

وی با اشاره به سیل اخیر در استان لرستان تصریح کرد: مواکب استان لرستان در سیل پلدختر به صورت خودجوش و اتش به اختیار حضور جدی داشتند تا برهه ای که روزانه ۲۰۰ هزار غذا پخت می شد.

,

دبیر قرارگاه صاحب الامر لرستان خاطر نشان کرد:مجموع مواکب ابلاغی نیست بلکه آتش به اختیار عمل می کند، یک شبکه ایمانی است چون به کشتی نجات سید الشهدا وصل است برهمین اساس از بین نمی رود بلکه توسعه می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه