اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد:

مشکلات امروز اهواز ناشی از سوءمدیریت هاست/ چهار هزار خانواده دچار آبگرفتگی شده‌اند

مشکلات امروز اهواز ناشی از سوءمدیریت هاست/ چهار هزار خانواده دچار آبگرفتگی شده‌اند
موسوی فرد گفت: بیش از چهار هزار خانواده در اهواز دچار آبگرفتگی شده‌اند و اگر به خوبی احساس مسئولیت کنیم حتی یک خانواده نباید در خانه‌ای که آب گرفته است زندگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه 29 آذرماه اهواز با اشاره به مشکلات چند روز اخیر این شهر اظهار داشت: بارندگی هفته گذشته سبب آبگرفتگی بسیاری از نقاط خوزستان و به خصوص اهواز شد و مشکلات و خسارات بسیاری را به بار آورد اما اکنون مدیران ارشد استان در حال تلاش برای برطرف کردن این مشکلات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب , رهیاب ,
وی افزود: مشکلات امروز اهواز ناشی از سوءمدیریت برخی از مدیران گذشته است که باعث شده امروز مردم ما برای نباریدن باران دعا کنند.
,
 
,
امام جمعه اهواز عنوان کرد: در روزهای گذشته اتفاقاتی رخ داد که باعث شد مسئولان کشور از وضعیت خوزستان با خبر شوند و رساندن اخبار معضلات خوزستان به گوش مقامات می تواند در شتاب بخشی به رفع مشکلات موثر باشد.
,
 
,
موسوی فرد گفت: در شرایط کنونی با توجه به اینکه بسیاری از استان‌های کشور از امتیازات خوزستان سهم دارند باید به عنوان استان معین به کمک خوزستان آمده و در زمینه لایروبی فاضلاب و دفع آب های سطحی و زیرسطحی همکاری کنند.
,
 
,
وی با اشاره به امدادرسانی گروه های جهادی به مردم گرفتار در آبگرفتگی، افزود: بیش از چهار هزار خانواده در اهواز دچار آبگرفتگی شده‌اند و اگر به خوبی احساس مسئولیت کنیم حتی یک خانواده نباید در خانه‌ای که آب گرفته است زندگی کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: بانک جهانی در اوایل دهه ۸۰  اعتبار کلانی را برای رفع مشکل فاضلاب اهواز و برخی نقاط کشور اختصاص داد اما متاسفانه این اعتبارات در این شهرستان اهواز هزینه نشد و باید تلاش کنیم تا اعتبارات اختصاص داده شده به درستی مدیریت شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,


 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه