اخبار داغ

86 روستای کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار علمک‌های گاز

86 روستای کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار علمک‌های گاز
با وجود خدماتی که در حوزه گازرسانی به نقاط مختلف استان و روستاها و مناطق دورافتاده انجام شده است اما برخی از مناطق استان از نعمت گاز محروم هستند و با قطع درختان و یا بخاری نفتی به عنوان سوخت خود استفاده کنند و سال‌های است زندگی خود را به همین روش می گذرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استان کهگیلویه و بویراحمد که پیش از انقلاب از محروم‌ترین مناطق کشور به‌شمار می‌رفت با پیروزی انقلاب اسلامی به‌خصوص در مناطق روستایی در تمام حوزه‌ها پیشرفت‌ داشته است، در این میان خدمات نظام در دورترین بخش‌های استان نیز دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, استان کهگیلویه و بویراحمد که پیش از انقلاب از محروم‌ترین مناطق کشور به‌شمار می‌رفت با پیروزی انقلاب اسلامی به‌خصوص در مناطق روستایی در تمام حوزه‌ها پیشرفت‌ داشته است، در این میان خدمات نظام در دورترین بخش‌های استان نیز دیده می‌شود., با پیروزی انقلاب اسلامی به‌خصوص در مناطق روستایی ,

امروز، در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، شهر و حتی اکثر روستاهای استان از خدماتی مانند آب٬ برق٬ گاز٬ خدمات بهداشتی و درمانی٬ خدمات آموزشی و هر آنچه مورد نیاز است برخوردار شده‌اند و تحولی چشمگیر به وجود آمده است.

,

یکی از خدماتی که مناطق و روستاهای دورافتاده استان بعد از پیروزی انقلاب به آن دسترسی پیدا کردند، نعمت گاز است که باعث شد علاوه بر رفع مشکلات مردم در استفاده از روش‌های سنتی برای امورات روزمره زندگی خود، قطع درختان نیز کاهش چشمگیری پیدا کند.

,

 

,

, ,

 

,

با وجود خدماتی که در حوزه گازرسانی به نقاط مختلف استان و روستاها و مناطق دورافتاده انجام شد، برخی مناطق هنوز از نعمت گاز محروم هستند و با قطع درختان و یا بخاری نفتی به عنوان سوخت خود استفاده کنند و سال‌های است زندگی خود را به همین روش می گذرانند.

,

در همین ارتباط مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه پنج طرح گازرسانی در شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است از آغاز عملیات گازرسانی به روستا‌های سوق خبر داد.

,

رحمان خادم افزود: پنج طرح گازرسانی در کهگیلویه، چرام و لنده در حال اجرا است.

,

وی ادامه داد: گازرسانی به دیشموک و چاروسا از مهمترین طرح‌های گازرسانی بوده که با ۹۰ درصد پیشرفت کاری در مراحل پایانی است.

,

 

,

, ,


مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تا پایان سال ۹۸ می‌بایست ۸۶ روستا از نعمت گاز برخوردار شوند ادامه داد: تاکنون گاز ۶۴ روستا به بهره‌برداری رسیده است، ۱۶ روستا تا یک ماه آینده گازدار خواهند شد و گازرسانی به ۲۹ روستای این دو بخش در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

,
,

خادم گفت: گاز روستا‌های چرام و لنده از دیگر طرح‌هایی بوده که ۴۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

,

وی همچنین از آغاز اجرای عملیات گازرسانی به روستا‌های سوق خبر داد و افزود: این طرح به طول ۲۰ کیلومتر از خط لنده آغاز شده و با اجرای آن روستا‌های بی‌بی زلیخایی، برم سبز و طوف خیمه هم گازدار می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه